|
|
| Så kom Batik hjem med statspræmie... |
|
|
Ja, Kærvangs Batik skulle lige igennem lidt problemer, før ridningen begyndte at gå godt til stationsafprøvning i Verden. Idag var så den store dag, og mit håb var, at hun fik karakterer nok til at indløse sin statspræmie - og det ønske gik i opfyldelse .... Her er lidt billeder fra i dag (desværre uskarpe)     
www.lonerytter.dk Romanov/Baroncelli føl født 14. april 2010 Nu med De Niro/Prince Thatch XX hoppe Smukt welsh hoppeføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Stort tillykke. Ligefra jeg så billeder af hende allerførste gang har jeg syntes at du havde en super hoppe i hende, og nu har du også det endegyldige papir på det. Tillykke endnu en gang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak Charlotte... |
|
|
Jeg købte hende oprindeligt som "selskabsplag" til den anden jeg havde på det tidspunkt. Og jeg kan godt love for, at hun har været den meget grimme ælling på et tidspunkt - synes dog hele tiden jeg har kunnet se, at hun ville blive en fin hest en dag... Og ikke mindst hendes temperament er helt fantastisk Vh Lone
www.lonerytter.dk Romanov/Baroncelli føl født 14. april 2010 Nu med De Niro/Prince Thatch XX hoppe Smukt welsh hoppeføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvem kender ikke historien om den grimme ælling Jeg har nu også kun set billeder af Batik hvor hun har set rigtig fin ud. Stort tillykke med det flotte resultat trods alle hullerne i vejen dertil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
| Forfatter:  |
diablogirl *almera* |
| Dato:  |
20-11-2010 02:51 |
|
og hvor er hun altså en lækker hest!
Gammel ost ruster aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke! |
|
|
Hej Lone Et stort tillykke med resultatet...hun er super dejlig at se på! VH Lene
NU MED ET SKØNT DE NOIR HOPPEFØL I STALDEN! H
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke Lone  Hvor er det bare flot, og ekstra stort, når hun nu har haft de små problemer at tumle med også. Annette
Sælges: Clintord I/Linaro/Caletto/Calypso II, St 3030. Salg af HorseLux, Marstall, Myoplast/Myo+, TRM Ausgewählte Hengste 08/09 sælges, da jeg åbenbart har købt 2. Helt ny www.stutteri-taldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke med |
| Forfatter:  |
Aulbjerg |
| Dato:  |
20-11-2010 10:04 |
|
Tillykke med statspræmien den ser ud til at være velfortjent 
bates springsadel close contact 5000 kr 2011 ventes føl efter Stevie wonder og Flyinfact xx 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke med Batik ;-) |
|
|
Hun er bare en utrolig smuk hoppe. Nogen mennesker forstår bare at se hvilke heste der er potentiale i og jeg må indrømme, at jeg synes at du har kløerne i nogle super dejlige heste  Skønt når det så lykkedes og man får resultat af ens arbejde. Stort velfortjent tillykke ;o) Lillian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
også et tillykke herfra, det er en super fornemmelse at stå med...og selv om den ikke er trakehner ser den super udtryksfuld og dejlig ud. endnu engang tillykke en super før julegave at få
Tremhuse-hingste 2011 elitehingsten Cadeau eneste kårede silvermoon søn Elitehingsten Sixtus - flere S-sejre utal af kårede sønner og mange flere spændene trakehnerhingste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 335577 |
|
|
Jeg synes det er en pragtfuld hoppe - og hvor må det føles dejligt  Tillykke!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak... |
|
|
... for alle jeres søde kommentarer. Nu er det jo snart nytår, så ønsker jer alle et super godt år med gode hesteoplevelser hvad enten det drejer sig om avl, stævner eller bare samværet med de skønne dyr!!! Ved ikke lige hvad det er for et moment vi ser her....  VH Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Hjertelig tillykke. Hvor må det være en dejlig fornemmelse. MVH Hanne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Endnu engang TILLYKKE Lone! Jeg har jo kendt Batik siden du købte hende og ja - man må sige hun bare er blevet smukkere og smukkere med tiden  Rammerne har jo været der hele tiden - så det er SÅ velfortjent med statspræmien 
Jannie Grafiker | Sydvillegaard Øgårdens Sammie Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx Venter 2 føl i 2011 efter Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA BH Zack/Wanderer/Matcho AA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|