Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Over tid?
Forfatter: 
Dato:  19-04-2004 10:21
Min hoppe var sat til at fole den 15. april, så jeg går og venter utålmodigt på at der skal ske noget.

Hun er blevet enormt stor og har hævet yver, men ikke skyggen af vokspropper eller lign. hun spiser med god appetit og er glad og fro om end lidt besværet af "vommen". Det er hendes første føl, så det er måske mere reglen end undtagelsen at hun skal gå over tid???

Hilsen en utålmodig Trine SH
.
0
0
Svar på denne tråd

over tid
Forfatter: 
Dato:  19-04-2004 10:46
Min hoppe har gået 351 dage i dag... og har samme tegn som din - hun viser alle tegnene, hun mangler bare vokspropperne...

Hold øje, men væbn dig med tålmodighed... :-)

mvh. Heidi & Hekla

se min nye hjemmeside:
Stutteri High

0
0
Svar på denne tråd

Ingen tegn *S*
Forfatter: 
Dato:  19-04-2004 11:18
Min hoppe viste ingen tegn overhovet. Andet ind hun var kæmpe stor og hævet yver men ellers ingen ting.

Hun gik første gang 370 dage og anden gang 410 dage *S*
Så længe hun har det godt så er der nok ikke andet ind at vente *S* Held og lykke begge to.

Mvh Pernille
:-D VÆR GLAD SIG BLOMMEKOMPLOT ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 15:11
Hvis du kan se hun får det dårligt og hun ikke foler, kan du tilkalde en dyrlæge... Men så skal hun vist være 14 dage over tid..
Jeg passer verdens dejligste hoppe... PIGEON
0
0
Svar på denne tråd

Dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 15:13
Jeg vil også lige skrive at jeg lige har læst at dyrlægen kan sætte fødslen igang uden hun lægger mærke til det...
Jeg passer verdens dejligste hoppe... PIGEON
0
0
Svar på denne tråd

Hej Sidse
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 15:24
Ang. det med at sætte hopper i gang!
Det har jeg fået forståelse for at det gør de/dyrlægerne ikke med mindre der er noget galt?

De ville ikke sætte min igang selvom hun nu gik så længe over tiden *S*
Det skulle ikke være så godt og det er kun i de færeste tildfælde hvor det skulle gå godt??

Mvh Pernille
:-D VÆR GLAD SIG BLOMMEKOMPLOT ;-D
0
0
Svar på denne tråd

sidste nyt...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2004 12:08
I mandags var jeg 100% sikker på at nu var det tid, da hun stoppede op og "klemte" ballerne sammen på vej ind fra fold. Og da hun kom ind i sin boks var hun meget urolig og det blev afløst af perioder med total ro og gumlen hø :-) Så jeg ventede og ventede og ingenting skete.....hun har ikke vist nogen tegn siden da så jeg venter stadigvæk.....*SUK* :-D

-Trine SH
.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider