Skal jo ifole 'min' Michellino-Romancier (moderen er min Kalliope) næste år, og kan slet ikke beslutte mig for hingst, ikke engang hvilken type...
Om hoppen, som åring synede hun stort set perfekt i både ekstriør og alle gangarter - har ikke set hende irl siden, men på billeder ligner hun nu sin mor (billeder kan jo snyde)
Afkommet skulle jo gerne blive en hoppe til fremtidig avl 
Hingste jeg har i tankerne:
-Don Laurie II (kalliopes helsøster har gjort det rigtig godt med Shufro, og med lauries blod og en super hoppestamme virker han jo interessant - men har ingen anelse om hvordan han avler)
-Connery (kalliope er selv drægtig med ham nu, og jeg tror han vil gøre det godt på denne stamme)
-Itsabrahma xx (kalliope fik i år et meget tiltalende føl efter ham, og så tilfører han jo fuldblod )
-Bon Balou (her er det fordi jeg har en svaghed for den hingst, og selv godt kan lide kombi heste)
-Stewie Wonder (Har været inde og vende, men er nok selv gået lidt væk fra ham igen, da jeg ikke længere tror på at han passer i typen)
-Fuldblod generelt, da afkommet jo gerne skulle være en kommende avlshoppe...
Hjælp, hvad tror du/I ville være bedst, evt andre bud...
Eneste krav er at prisen ikke må være alt for høj (fx så er shufro udelukket), og så skal den selvfølgelig helst matche hoppen.