Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

at komme igang
Forfatter: 
Dato:  28-09-2010 08:20

Hej alle i garvede avlere !

Jeg har drømmen om at lave et lille palomino-stutteri, som på et tidspukt økonomisk set skal komme til at se fornuftigt ud. Jeg har ikke planer om at få det helt store overskud, men det skal helst kunne "hvile i sig selv":-)

Det jeg så spørger om er, hvordan kan jeg komme igang med at udryde de røde tal på bundlinjen?

Jeg er sikker på at jeg har den dyreste løsning med hensyn til foder. Vi har et hestehold på 7 heste og de bliver fodret med kvalitetsmüsli fra Farmland. Så det må helt sikkert kunne gøres billigere :-)

Tænkte på at købe ind og blande selv, men hvordan sikrer jeg mig at hestene får det de har behov for?

Hvad fodrer I med :-) ?

Og hvordan har i ellers fået det hele til at hænge sammen ? :-)

og hvordan får i regnskabet til være overskueligt f.eks. i exel?

Håber at I har nogle gode råd om økonomi, som I vil dele ud af.. :-D

0
0
Svar på denne tråd

Kan kun tale
Forfatter: 
Dato:  28-09-2010 13:44

for mig selv og hvis man skal kigge på økonomien, så hænger det sådan slet ikke sammen

MVH Janni

DV hingsteplag fra 09 til salg - se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Det kan...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2010 15:18

I disse tider skal du sælge wrap, korn, opstaldning og et par heste om året hvis det skal løbe rundt, og det er stadig ikke nemt. Jeg tror ikke der er mange der vil ligge deres tal ud i offentligt fora, men overskud er det nok de færreste der har.

Foder er for mig ikke den store post, ikke set i forhold til dyrlæge, uddannelse af heste, hegn og andet inventar og sæd plus transport af sæd. Vi laver så også wrap, hø og halm selv, og har rigeligt med græs.

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

Til salg; hingsteføl efter Blue Hors Rosoff/Donnergraf og 4-års hoppe efter Londonderry/Bernstein

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider