Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hingsteføl spm??
Forfatter: 
Dato:  17-09-2010 00:42

Hej alle

Jeg har af personlige årsager købt en lille hingste dreng og er jo selvf lidt nysgerrig ang hans gener og om kåringer eller brugs prøver mm

Faren: holstener på morsiden og dv/xx på farsiden

Moren: Hannoveraner

vilket jo derfor gør ham til en...kryds varmblod, moren har fuld stamtavle, men jeg ved ikke om hun er kåret i noget eller ej og jeg kender desværre ikke hendes stamnr.

Faren har også fuld stamtavle, men så vidt vides skal man en 3-4 led tilbag før der er kåret hingste i den og det vist kun på morsiden.

hvad kan man og kan man overhovede noget som helst med ham sådan rent kårings mæssigt eller brugsprøve mæssigt når han bliver gammel nok? jeg tænkte lidt på ride prøver ellig?

det er planen jeg skal bruge ham til eget ridebrug i dressur, men det kunne jo være meget sjovt at vide om han rent faktisk har en mulighed inden for eliten som jeg nu en gang kalder dem med kåret forældre.

MVH mig

0
0
Svar på denne tråd

Ridevallak
Forfatter: 
Dato:  17-09-2010 07:30

Nej, det er en kommende ridevallak du har købt, som du kan starte stævner på og intet andet. Kåring og deslignende er for registrerede dyr.

Du skal huske at den skal have udstedt et pas inden udgangen af året.

Mvh.
Charlotte

Dressuremner sælges:

3-års DV-hoppe, 165, e. Itsabrahma xx

3-års DV-hoppe, 162, e. Wolkentanz II

2-års DV-hingst, 157, e. Itsabrahma xx

1-års Hannoveranerhingst, 158, e. Rosentanz

0
0
Svar på denne tråd

okay bare iorden:)
Forfatter: 
Dato:  20-09-2010 16:07

okay.

ang passet, hvordan er det lige det ligger med at få sådan et.

dyrlæge ud og kigge og sender de så papirende ind til...ja til hvad DRF eller landskontoret hyp eller skal man selv kontakte dem.??? skal alligevel ha lavet et til min hoppe så det er jo nemmest hvis det bliver gjort samtidig.

MVH mig

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider