Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Yes stadigvæk ifol :)
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 13:43

Min dejlige 3 års De Noir hoppe blev i maj måned bedækket med Stevie Wonder. Da hun så skulle scannes var der en lille drægtighed og dyrlægen var i tvivl om hun ville kunne holde den drægtighed. Fik hende igår tjekket da det er 90 dage og der skal laves foster - føl forsikring og ja hun er stadigvæk ifol så glæder mig til næste år :)

Kalhave's De Nora e. De Noir / Andiamo. Kåret i år i ROR F3 med særdeles go beskrivelse og rideprøve :)

Stevie Wonder - vinder af kvalifikation til 4 års championat :)

Glæder mig helt vildt til at se hvad der kommer næste år :)

Nu krydser jeg bare fingre for at hendes mor er ifol med De Noir så jeg kan få en ny De Nora :)

Anette Toft Jensen

www.staldkalhave.dk

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 14:01

hvor er det da bare super fedt :) Det kan da kun blive godt med sådan et par lækre forældre :)

og sikke et lækkert billede af Wonder fyren. Er det et du evt vil maile til mig? min mail adr er: aulbjerg@hotamil.com

jeg skulle nemlig også meget gerne have et stevie wonder føl næste år på denne her hoppe (Lorentin 2/lautanos orion)hun er dog ikke håndprøvet endnu :) og vil da gerne have et lækkert billede af farmand :)

bates springsadel close contact 5000 kr

2011 ventes føl efter Stevie wonder og Flyinfact xx :)

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 14:23

med det da

MVH Janni

DV hingsteplag fra 09 til salg - se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 14:34

Ih stort tillykke med det. Det må da blive en succes, det er jo skønne heste begge to. Vil glæde mig til at se billeder af føllet næste år....

Synes din hoppe er helt vidunderlig, så hende til kåring, manner for en gang elastik og overskud

"Hvo intet vover - Intet vinder"

Anne Krogh

0
0
Svar på denne tråd

De Nora
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 22:55

Aulbjerg: Tak :) Ja håber sandelig også det bliver godt - ventetiden bliver jo alt for lang :) Billedet er et jeg har googlet og fundet på nettet. Så det bliver lidt svært at maile :) Det bliver da også lidt spændende med din hoppe. :)

Janni: Tusind Tak :)

Anne: Tak tak :) Det er jeg da glad for at høre - så fik du da også lidt underholdning dernede :) - hun var lidt oppe på dupperne :) Forhåbentlig hjælper et føl på hende :) Er også helt vild med Stevie :) og han er bare så sød i stalden :)

Jeg havde faktisk oprindeligt valgt hingst nr 1 (i mine øjne) til hende - men ændrede mening i sidste øjeblik. Man skal jo sommetider prøve noget nyt :) Men tror nu også De Nora og Weltjunge kunne have været et godt match. Men det finder jeg jo desværre aldrig ud af nu.

Anette Toft Jensen

www.staldkalhave.dk

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 17:06

Jeg har også en hoppe efter andiamo, og så dog weinberg, har lige fået afvide i dag at hun er drægtig, skønt

Her holder vi Dansk Varmblod =)

Køre på SPT.

0
0
Svar på denne tråd

gggggggg
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 14:46

Dejlig hoppe! Tillykke med det

www.granlyridecenter.dk

Til Salg:

Hingsteføl efter BH Rosoff/May Sherif/Arsenal.

2-års vallak efter Triple Tree´s Prince Perfect.

3-års vallak efter Pluto Vlll Roma.

5-års PRE hoppe, kåret, redet.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 22:26

Tusind Tak - det er også med stor spænding. Syntes altid det er lidt ekstra spændende når det er en af de unge som skal have for første gang :)

Hende den "gamle" på 11 ved man lidt bedre hvad hun levere selvom man aldrig helt kan regne med det :)

Anette Toft Jensen

www.staldkalhave.dk

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig hoppe
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 09:45

Tillykke med det, det er så herligt når de holder:-) Spændende hvad for en lille følbamse der dukker op næste år:-)

Det er en lækker hoppe du har!!

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen.

se www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd

Altid spændende
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 10:02

Hej Petit og tusind tak :) Det er jo ikke helt Duchesse ;) Men absolut nok den bedste af dem jeg har lavet på hoppen :)

Glæder mig også rigtig meget til at se kombinationen - umiddelbart burde de supplere hinanden godt men det kan man jo aldrig helt vide :)

Håber hendes mor levere en De Nora II til næste år :)

Anette Toft Jensen

www.staldkalhave.dk

0
0
Svar på denne tråd

tak selv
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 11:14

Ja det ved man aldrig helt, men jeg synes nu at oddsene er

gode:-) Ja jeg havde bestemt også valgt samme hingst igen, hvis jeg var dig, så mon ikke du får en rigtig fin helsøster/bror til De Nora?? Jeg krydser fingre!!

Det prøvede vi, Duchesse har en helbror, men ikke helt med format og gangarter som Duchesse. Han er heller ikke så stor, men mere ædel/finlemmet end hende.

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen.

se www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd

Helbror
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 20:10

Jeg lavede faktisk en helbror til De Nora sidste år og det lidt vi fik at se af ham så var han ihvertfalde ikke dårligere - havde faktisk en fornemmelse af at han var bedre gangartsmæssig men ikke typemæssig der kunne han ikke matche hende. Desværre blev han slinger 1½ md gammel og aflivet på sin 3 mdrs dag - lam i bagparten, så det var lidt ærgeligt men så må vi jo prøve igen.

Sidste år lagde jeg Weltjunge på moderen og det er absolut heller ikke helt tosset det der er kommet ud men ingen De Nora - har dog et fantastisk temperament, men det har alle Weltjungerne på hende haft :)

Anette Toft Jensen

www.staldkalhave.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider