Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hjælp til at finde Nørreholms Castello!
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 20:58
Jeg har halvpart på en dejlig vallak, og jeg er meget interesseret i at vide "alt" om hans fortid!

Her er lidt info:

Navn: Nørreholms Castello
Alder: 4½-5
Race: Holstener
Brændemærket: DHK 83
Faderhingst: Calimero

Jeg vil meget gerne finde det stutteri/den gård/andet, hvor "Calle" kommer fra. Er der nogen, som kan hjælpe mig? Så vil jeg bare blive så lykkelig!

På forhånd tak

Knuss Tina
Jeg forsøger ikke at få hestene til at lytte til mig. Jeg forsøger at lytte til dem! (y)
♥ Calle ♥
0
0
Svar på denne tråd

Nørreholms Castello
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 22:32

Hej Tina.

Der er desværre ikke opført nogen hest i HesteData ved navn Nørreholms Castello. Jeg har søgt på både hans navn, samt kun Nørreholms, og ved sidstenævnte kom der 5 heste frem, men stadig ingen du kan bruge. For det første var der ikke nogle med samme faderhingst som din (3xCornetto, 1xCampesino og 1xAcrobat I).

Desværre står der heller ingen opdrætter ved disse, så ikke engang her er der mulighed for at hente hjælp.

Men har du evt. moderens fulde navn + evt. reg.nr eller bare hans reg. nr, så var der mere at søge på.

Sorry at jeg ikke kunne hjælpe.

** Trine **

Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst, for det er der jeg har mest brug for det...!
0
0
Svar på denne tråd

Til Trine:
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 22:25
Tak for hjælpen..

Nu har jeg set hans papirer, og der var fuld stamtavle! :-D

Jeg vil lige sætte stamtavlen herind, for vi kan ikke få info nok... He he...
På hans pas står der opdrætter og (tidligere) ejer. Så jeg kan vel bare skrive et brev dertil?

Nørreholms Castello er efter Calimero og Rajka..

Prøv at klikke ind på min nye hjemmeside, Nørreholms Castello .. der er den fulde stamtavle sat ind.. Men når jeg sætter den herind, så står det helt forkert.
Vil du ikke lige kigge den igennem, hvis du kan bruge det til noget?

Tusinde tak..!!!

Knuss Tina
Jeg forsøger ikke at få hestene til at lytte til mig. Jeg forsøger at lytte til dem! (y)
♥ Calle ♥
0
0
Svar på denne tråd

Calle...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 23:24
Hejsa,

Jeg har fundet din hests mor på HesteData, men hendes sidste registrede føl er fra 1995 og det var et hoppeføl, Nørreholms Calina, men der står ikke opdrætter på.
Hvis han er ud af den stamtavle, så er han ikke registreret, men det skal han jo være, når han er brændemærket.
Står der ikke et reg.nr. i hans pas? Så kan vi slå ham op under det. Ellers vil jeg foreslå at du kontakter hans tidligere ejer.

Mvh

Marie
0
0
Svar på denne tråd

Med det brændemærke
Forfatter: 
Dato:  14-04-2004 06:52
...så er han registreret i GHH og står ikke i Databasen, da han helt reelt er tysk registreret.

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2004 15:09
Tak for hjælpen! Jeg vil prøve at skrive et brev til opdrætteren...

Så håber jeg, at vi finder ud af noget mere.

Tak!

Knuss Tina
♥ Calle ♥
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider