hej alle
jeg er jo ret vild med pre hingsten Ebano, så er der nogen der evt har afkom efter ham, gerne i alle aldr og alle afstøbninger.
altså gerne broget, farvet, ikke farvet rene pre, blandinger mm
jeg overvejer nemlig at ifole min hoppe med ebano, hvis jeg ikke får hende solgt, så ku da godt tænké mig at se noget afkom efter fyren.
grunden til lige ham er at jeg siden jeg så ham første gang i et blad (ja) har syntes han er noget af den smukkeste pre jeg længe har set og senere har jeg så også været så heldig at se ham træne og har i samme anledning hilst på gutten og rytter og nu har jeg jo så totalt solgt min sjæl til bassen for han er da noget så sød og kærlig.
derudover vil jeg gerne ha noget højde og lidt mere gang i afkommet og så må den jo meget gerne blive broget som min egen, men det er nu ikke så vigtigt som overstående.
det er hende her der er tale om muligvis skal bedækkes med fyren og i den andledning så ku jeg jo godt tænke mig at se lidt billeder af ebano afkom i alle afstøbninger, da jeg jo er lidt nysgerrig, har faktisk aldrig set et ebano afkom før:)
Narnia Lobo
4 år
152 i stg
tobiano rød-broget,
med et helt hvidt bagben på højre side.
hvordan tror i det ville komme til at se ud føllet??