Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Ebano afkom? må jeg se??
Forfatter: 
Dato:  10-08-2010 05:49

hej alle

jeg er jo ret vild med pre hingsten Ebano, så er der nogen der evt har afkom efter ham, gerne i alle aldr og alle afstøbninger.

altså gerne broget, farvet, ikke farvet rene pre, blandinger mm

jeg overvejer nemlig at ifole min hoppe med ebano, hvis jeg ikke får hende solgt, så ku da godt tænké mig at se noget afkom efter fyren.

grunden til lige ham er at jeg siden jeg så ham første gang i et blad (ja) har syntes han er noget af den smukkeste pre jeg længe har set og senere har jeg så også været så heldig at se ham træne og har i samme anledning hilst på gutten og rytter og nu har jeg jo så totalt solgt min sjæl til bassen for han er da noget så sød og kærlig.

derudover vil jeg gerne ha noget højde og lidt mere gang i afkommet og så må den jo meget gerne blive broget som min egen, men det er nu ikke så vigtigt som overstående.

det er hende her der er tale om muligvis skal bedækkes med fyren og i den andledning så ku jeg jo godt tænke mig at se lidt billeder af ebano afkom i alle afstøbninger, da jeg jo er lidt nysgerrig, har faktisk aldrig set et ebano afkom før:)

Narnia Lobo

4 år

152 i stg

tobiano rød-broget,

med et helt hvidt bagben på højre side.

hvordan tror i det ville komme til at se ud føllet??

Billede

0
0
Svar på denne tråd

Du kan kigge
Forfatter: 
Dato:  10-08-2010 14:10

på min hjemmeside og også på el falcons egen side.. Disse er dog lavet på skimle PREér. Det er mit indtryk at han avler ret ens.. dvs at han giver sin super bevægelse og sine aftegn videre,, Dem jeg har set har alle haft blis, super gangareter og meget højtstillet.. og alle hurtige til at skimle. Men jeg har ikke set ham på renfarvet hopper..JEg ved ikke om han har alvet renfarvet på renfarvede hopper.. men det er jo bare at spørge dem ad,, maybritt er super reel.

Personligt ville jeg ikke bruge en skimmel hingst til farveavl hvis jeg havde et ønske om at få et farvet/broget føl igen..Der er trods alt 50 % at "slås" med.. men det er også det eneste "negative" der er at sige om EB.. Hvis du kan se bort fra farve avl så er han et SUPER godt bud,, han laver nogle super smukke velgående afkom.. med masser af power.

Pura Raza Española

http://www.staldrohan.dk

Basis kåret Skimmel PRE hoppe sælges.

Se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

Ebano afkom? må jeg se??
Forfatter: 
Dato:  10-08-2010 15:58

Det er faktisk kun hans gang bygning og noget mere højde jeg er efter, men jo der er da et lille håb om et rødbroget føl.

ved du om han bedækker naturligt eller ej og hvad man skal fremvise, hvor kan jeg finde alt det henne??

MVH mig

0
0
Svar på denne tråd

han bedækker natuligt
Forfatter: 
Dato:  10-08-2010 17:51

og er god til det!!

mener hopper stiller uden sko og med ren svaberprøve.

du kan finde ham på deres hjemmeside.

http://www.stutterielfalcon.dk/

Det giver han i den grad videre.. hvis du kan leve med en der nok vil skimle så ville jeg ikke være bleg for at bruge ham.. har selv gjort det med et godt resultat.

Pura Raza Española

http://www.staldrohan.dk

Basis kåret Skimmel PRE hoppe sælges.

Se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

okay :)
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 00:54

okay det lyder da godt;) hvordan tror du afkom med ham og hende på billedet ville komme til at se ud sådan cca.

helt forfærdeligt eller harmonisk? hehe

Jeg vil stadig meget gerne se afkom efter Ebano uanset alder, er der slet ingen der har eller har haft afkom efter ham.

MVH mig

0
0
Svar på denne tråd

Divinia
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 06:58

Jeg har et Ebano-afkom.

det er en hoppeplag på nu 1 år.

Jeg synes selv, at hun har alle gode egenskaber fra både mor( Falconiana) og far ( Ebano).

Dvs at hun både har højtstillethed, elegance, udseende og gang fra begge.

Her er lidt billeder af hende fra føl af :

Jeg har ikke lige up-todatebilleder , men kan da tage nogle.

Mvh Karina

Stutteri Graven

Pre-hingsten Bandolero CXLII 170 cm mørkskimmel .

Welsh sec A : Clausholm Dutch Design

Super 2 års Springplag sælges .

Tilridning/ træning tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider