Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hingst Look
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 15:34
Hejsa

Der var en der en gang skrev noget om en hingst der hedder Look? Kan sgu ikke lige finde det igen.

Nogle der kender den?

Mvh Pia
0
0
Svar på denne tråd

mon det var mig?
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 21:15
hvis du søger efter kl. 23. på Look finder du det nok, ellers så skriv hvad det er du vil vide, der er sikkert også andre der har en smule viden om bassen *S*

-Ariann
0
0
Svar på denne tråd

Alt hvad jeg kan få at vide.....
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 21:50
Bare skriv alt hvad du ved.

Jeg kan ikke rigtig finde noget om ham og søger man efter Look og Hingst på Google, kommer der en masse sjovt frem - ikke lige interessant alt sammen.

Men jeg prøver også at søge efter kl. 23

Mvh
0
0
Svar på denne tråd

bassen
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 12:06
Look er født i 1999, hans far er come back II, hans mor er en BRDH Hoppe efter Limelight, hoppelinien er en rigtig god tysk hannovraner linie, ellers er der holstener for resten.

Kåring i 2002

978 77 88 8

Stor hingst af særdeles god type. Kønt hoved. Velansat hals. Middellang, skrå, fremskudt skulder. Middellang manke. Lidt lang, men smidig overlinie. Middellangt, velformet kryds. Lemmerne jævnt føre og tørre, rette for, indkneben under has bag.

Jeg vil skyde på at look efterhånden er over 175 i stg.

Og jeg synes han har et rigtig godt hoved, men det skal nok ses og mærkes selv *S* han vil gerne nusses.

Han fik også en bedømmelse sidste år, men den er ikke på hestedata endnu, og jeg kan den alligevel ikke lige i hovedet *S*

ved hingstekåringen i 2003 fik han DV's nye vandre pokal til bedste dansk avlede spring hest.

og i efteråret blev han nr 2 i spring championatet et mulehår efter Louvre S.

Han bor på Billund rideskole nu, han bedækker naturligt og det koster 2000 + 2500 + moms og attest, sidste rate er når føllet er født.

Min hoppe venter føl efter ham midt i maj, og en hoppe jeg solgte i efteråret skal også have føl efter ham.

der findes flere billeder af ham på heste-forum.dk og wiegårdens foto studie.

-Ariann
0
0
Svar på denne tråd

Billund
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 12:42

Ja han er rigtig god i hovedet og ja meget kælen. Hans helsøster (der også blev placeret i springchampionatet) er derimod en sur krampe. Jeg har hørt, at Ulrik har købt Skanderborg Rideskole, så Look kommer vel også tilbage her til området.
0
0
Svar på denne tråd

ligitta
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 14:03
Look's søster er en sjov dame, hun er faktisk også kæle, hun ser bare møj sur ud, men hun går også helt i spåner hvis man klør hende...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider