Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

søge resultater i udlandet?
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 09:31

Hvordan søger man resultater på heste der har gået i sporten i udlandet?

Kan man det, så man kan se hvad hesten har gået og hvad den er plac i?

Ligesom hestedata/infosport i dk..

Med venlig hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

at finde heste i udlandet
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 11:08

Det kommer nok an på hvilket land hesten har gået i.

Prøv på google først, mange steder ligger de start/resultat-lister på nettet og mange steder indeholder listerne også far/morfar (endda nogle gange mor!). Så en søgning kombineret på navn og navn på far/morfar/mor/osv kan godt give resultater.

Sådan fandt jeg min hoppes bror - originalt solgt til Holland (mener jeg det var), men går nu i Irland og det viste sig at Irland har en helt fantastisk database á la infosport (måske endda bedre) så det var nemt at trække resultater derfra. Andre lande har måske ikke en sådan database eller også skal man måske have en kode for at komme ind.

Desværre har jeg ikke hørt om en sammenhængende database for f.eks. hele EU (eller verden). Det ville være fantastisk og kommer vel også engang, men indtil videre må vi vidst prøve os lidt frem :)

The great tragedy of Science - The slaying of a beatiful hypothesis by an ugly fact.

Thomas Henry Huxley

0
0
Svar på denne tråd

resultater
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 17:15

hrm har prøvet google, det gav ikke noget.

ihh hvor træls :(

Med venlig hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

irsk db
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 17:22

Hej Line,

Gider du ikke at smide et link til den irske database? :)

0
0
Svar på denne tråd

at søge efter resultater
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 17:48

Æv hvor træls. Så ved jeg desværre ikke hvordan du finder ud af noget med mindre du ved hvilket land hesten har gået i/går i nu. Så kunne du evt prøve at sende en mail til rideforbundet i det land og høre ad :)

Tina R: jo selvfølgelig: Irsk Database (jeg tror kun det er for springning men er ikke sikker). Du kan både vælge om du vil søge på rytteren, hesten, stævner eller klasser - og jeg synes faktisk den er bedre end infosport idet man ikke skal vælge år - det har altid irriteret mig at du bliver nødt til at tjekke alle årene igennem på infosport hvis du ikke lige er sikker på om hesten har startet f.eks. i år 2006 eller 2007...

The great tragedy of Science - The slaying of a beatiful hypothesis by an ugly fact.

Thomas Henry Huxley

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  24-07-2010 01:05

Tusind tak :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider