Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hun fælder helt vildt
Forfatter: 
Dato:  08-04-2004 14:27
Jeg har en pony som skal fole til august. Men hun fælder helt vildt. Mine ponyer går meget ude om vinteren, så det er klart at de fælder nu hvor foråret er begyndt. MEN det er helt vildt. Jeg kan hive store totter af hende. Og manen den kan jeg også bare hive hår ud af. Jeg har aldrig oplevet det så vildt før.
Hun nyder når jeg strigler hende, for det virker som om at det klør med alle de løse hår. Men hun går ikke klør sig meget eller mere end normalt. Så jeg tror ikke hun har lus.
Hvad tror i det er ? Mangler hun noget nu hun er ifol og hun så derfor "smider pelsen" ? eller hvad pokker er det ?

?:-)

Hilsen
Chirie

<Welsh Moutain hingst står til afbenyttelse. Se min hingst på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

mange hopper
Forfatter: 
Dato:  08-04-2004 14:38
fælder meget når de er i fol, men jeg vil mene det først skulle begynde noget senere. Mange hopper taber meget af deres man det sidste stykke tid inden forlingen, men som sagt er det her lige tideligt nok hvis det er det der er årsagen.
Kram Hanne!!
Nu med hjemmeside
"Jeg besvimer dig med min kærlighed, du starter mit liv igen med din. Indrømmet: Jeg er færdig" Michael Strunge 1984
Marsvin sælges
0
0
Svar på denne tråd

Ang fældning
Forfatter: 
Dato:  08-04-2004 14:53
Det er helt normalt at en hest der er i god foder stand fælder nu hvor dagene er blevet lysere.
Det er lyset der er med til at afgøre hvornår fældningen starter, samt hvis hesten er ormebehandlet for ikke så længe siden.
Hilsen
Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

Fældning
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 11:26
Jeg takker for svarene. Det er åbenbart alm at hopper fælder når de er i fol + at hun lige har fået en ormekur.
Jeg glæder mig enormt til hun får føl.
:-D

Hilsen
Chirie

<Welsh Moutain hingst står til afbenyttelse. Se min hingst på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider