Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Er hun mon med føl?
Forfatter: 
Dato:  24-06-2010 15:33

Milana var scannet drægtig på 18 dagen, men tog ikke synderligt på, så for 1 mdr. siden blev hun håndsprøvet og dyrlægen kunne ikke mærke føl inden for hans armlængde. Så vi blev enige om der nok intet var,MEN nu er hun blevet større og maven er faldet længere tilbage mod lysken (de andre 2 har ikke taget på), hun får foder 1 gang dagligt og går på fold hvor der ikke er ret meget græs. Hun er ikke blød ved halerod og yveret er som for en mdr. siden.

Når hun rides puster hun efter 10 min og virker hurtigt træt. Hun virker besværet.

Er der mon noget eller er hun bare tyk. Hvad tror i?

Terminen var i forgårs, den 22/6

Her er billeder fra idag. Hun blev håndsprøvet d. 28/5.

Billede

Billed fra 2½ mdr. siden.

Billede

Berit Jensen

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil sige
Forfatter: 
Dato:  24-06-2010 21:32

...at jeg håber ikke at hun er drægtig når hun ikke er fodret som hun, i så fald burde være fodret.

Men det bliver jo spændende.

Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB), Madelaine af nord-Als (Shet.)

Og Langhoffs Favour (DV)

0
0
Svar på denne tråd

Tror nu ikke
Forfatter: 
Dato:  25-06-2010 07:34

Der vil ske noget, hun får jo vitaminer med det fodre hubn får nu og hø på folden, samt det græs hun nu piller i løbet af dagen, som er frisk, da det ikke er så højt.Så tror nu ikke hun mangler noget.

Min 2 årig får det samme og er i fin stand og vokset som han skal.

Mange har jo deres på sommerfold og så får de da kun græs, mine får stadig lidt foder, så de får deres vitaminer.

Berit Jensen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider