Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Man kan se hendes Ribben
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 20:09

Hej.

Jeg har halvpart på en fantastisk palomino hoppe, som venter føl i starten af August. Jeg giver hende kun halm og vand når jeg er der (3 gange om ugen), fordi hendes ejer godt selv vil stå for hendes foder.

Da jeg kun har haft hende i ca. 5-6 måneder, ved jeg ikke hvordan hun normalt ser ud, men jeg har via billeder fra hendes gamle ejer, set at hun normalt er en ret slank pony.

Men man kan både se og mærke hendes ribben, og er det normalt, når hun er så langt i graviditeten?

Her kan i se hendes mave:

0
0
Svar på denne tråd

ikke normalt
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 21:06

og hun bør heller ikke være så slank på nuværende tidspunkt.

En drægtig hoppe bør have lige lidt mere end normalt på siderne mm, da det tager meget på de fleste at producere mælk = de taber sig når føllet kommer, og en hoppe hvor man på nuværende tidspunkt kan ane ribben på, hende kan man frygte at hun bliver rad mager når føllet kommer.

Hvis jeg stod i dine sko ville jeg snakke med ejer om at du som min giver hende hø når du er der, endnu bedre måske en del af hendes foder eller måske bare noget mash.

Beklager taste og stavefejl

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Sælges:

DV hingst ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier, ufattelig lækker model med særdeles gode gangarter. Rød med to sokker og blis.

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor går sådan
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 21:10

en hoppe ikke på græs nu midt i juni ?

MVH Janni

Nu med kage i ovnen

Ja altså hesten

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider