Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Tailormade Temptation
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 19:27

Nogen der ved, hvorfor Temptation har været helt ude af rampelyset siden Herning?

Så vidt jeg ved blev han kun vist for hånd til Katrinelunds åbent hus, og han har hverken deltaget i stævner eller championater i løbet af året - mon han er skadet, eller mangler han bare en rytter?

0
0
Svar på denne tråd

Har også
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 19:58

undret mig, og overvejet at skrive til Katrinelund og høre hvorfor.. Men da jeg først skal ifole næste år er det ikke aktuelt i øjeblikket..

;-) Bianca

0
0
Svar på denne tråd

Tjaa....
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 21:44

Mon ikke det er det sidste??? ;-) Der er vist ikke rigtig nogen, der kan tumle ham mere. :-)

Sov sødt Montreux 1992-2009

Nu med Union Fighter af Farmer

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

Jeg så ham i Herning
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 12:46

Og var bestemt ikke imponeret... Han virkede ikke særlig ridelig...

Jannie

Grafiker | Hestene
Øgårdens Sammie

Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx

lånehoppen Dream Girl har termin 4. marts 2011 med Fürst Romancier

R.I.P. Sisse min... 21.7.1989-24.12.2009

- knap 20 fantastiske år sammen!

0
0
Svar på denne tråd

Gætteri..
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 14:05

Vi er vist ude i noget gætteri her, måske man skal spørge på Katrinelund!!

Måske han bare trænger til en pause, trods alt en ung hingst og ved den har travlt med bedækninger også...

Til salg:

Hoppeføl efter Tailormade Lancelot- Crelido - Limaro

Hoppe 1 år efter Blue Hors Doolittle - Crelido - Limaro

0
0
Svar på denne tråd

Temptation
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 17:15

Ja, han kunne nok godt trænge til en pause - det er et hårdt program de har, de unge hingste.

Er bestemt ikke enig med Jannie i, at der ikke skulle være nogen, der kan "tumle" ham. Han har altid fået høje karakterer i ridelighed, herunder et 10-tal til det norske championat så vidt jeg husker - synes i langt højere grad at problemet er, at han har fået ryttere, der presser ham alt for hårdt og får ham til at gå spændt, kadanceret og bag lod - men det kan hesten jo ikke gøre for! Talte med Ib i Herning og der gav han også udtryk for, at han ikke var tilfreds med rytteren og ville finde en anden.

0
0
Svar på denne tråd

gætteri
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 23:06

Jeg synes også det var mere fornuftigt at spørge på Katrinelund, i stedet for at starte gætterier som vi ikke ved om er sande.

Er meget enig med DVK og Charlotte *Charlotte*, håber Ib har fundet ham en rytter der ikke presser ham så hårdt og ikke rider hesten så meget med spændinger i kroppen samt bag lod Så vi kan blive ved med at se denne lækre hest i årene fremover.

0
0
Svar på denne tråd

tumle...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 23:22

Nu var det mig, der brugte ordet tumle - og det mener jeg nu stadig :-) Har fra en temmelig pålidelig kilde, at han kan være noget af en mundfuld... Og Charlotte, du har jo helt ret, hesten har fået meget høje karakterer i ridelighed. Den havde nok heller ikke vundet championatet sidste år, hvis ikke det var tilfældet?

Jeg er meget enig i, at hesten fortjener en bedre måde at blive redet på, for en dejlig hest, det er det! :-)

Sov sødt Montreux 1992-2009

Nu med Union Fighter af Farmer

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

Træls....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2010 21:07

Jeg var også en af dem der sad krummede tæer i Herning da Temptation var på banen. Jeg var bare så skuffet. Jeg så hingsten første gang som 2½ års ved kåringen i det tyske Oldenburger Verband og har fulgt ham tæt lige siden. Jeg har altid syntes, at han var en skøn, skøn hest som havde dejlig balance i alle gangarter i alle tempi.

I Herning blev han bare redet frem, frem og frem... Ingen halve parader og intet sæde, så hesten havde chance for at balancere. Han var jo nærmest ved at vælte i hjørnerne pga. af det tempo, der blev sat! Når man rider så voldsomt på, må man jo holde lidt fat i håndbremsen, og det tror jeg så også nok lige der blev!

Ved ikke hvad der gik galt. Jeg synes jo nok rytteren har mere held med at ride andre heste...

Man har vel lov at håbe, at han holder sig en god "ferie", hvor han kun bedækker, og så får den mere "passende" rytter. Måske Isabel???

0
0
Svar på denne tråd

Isabel..
Forfatter: 
Dato:  26-06-2010 09:46

Tja... skal vi ikke bare krydse fingre for at Isabel får ham i ridning, når hun kommer til Katrinelund. Ib har gjort en god handel med at få hende på Katrinelund.... Hvordan han så end har fået "overtalt" hende

Til salg:

Hoppeføl efter Tailormade Lancelot- Crelido - Limaro

Hoppe 1 år efter Blue Hors Doolittle - Crelido - Limaro

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider