Hvilke hingste ville I kigge på til en hoppe efter Rosentanz?
Hun kan ses på min præsentation; overlinjen er dog lidt mere flad end billedenne på præsentationen giver indtryk af. Brystkassen er i alt fald vældig lang, hvilket jeg egentlig ser som en fordel, så længe halsen også har længde 
Man kan måske lidt bedre se det her:

Hun er bedre gående end kåringsbeskrivelsen giver indtryk af - især galoppen er god, men de andre gangarter er sådan set også ganske glimrende.
Hun har et virkelig dejligt temperament, i øvrigt, og er kåret med 8 i ridelighed.
Hun skal ikke ifoles i år, men jeg vil gerne alligevel begynde at kigge lidt på forslag til hingste, så jeg kan kigge på afkom og få valgt en hingst, jeg tror på.
Jeg tænker primært i dressur-hingste - også med fornuftigt temperament.
Da det er første gang, både for hesten og mig, drømmer jeg egentlig ikke om nogen voldsomt dyre hingste, men helst en hingst, der ikke "bor" for langt væk fra mig, hvilket vil sige Himmerland.
Der er et par knapstrubberhingste i nærheden (Astor, Conetti (hvis han stadig står her...), Sanders Bounty - hvor jeg i hvert fald for en 6-7 år siden syntes, at sidstnævnte var en virkelig dejlig hest at ride).
Conetti og Astor blev ligeledes redet i den klub, hvor jeg havde hestene stående, så de to kender jeg også lidt til og er dér nok mest til Conetti, da han har lidt mere fylde og lidt mere hals (længde), så vidt jeg husker.
Men også DV'ere er selvfølgelig en mulighed, eftersom det er dér, hun er kåret. 
Her kender jeg vist bare ikke lige nogen i området ud over Michellino, som vist nedarver et lidt for vågent temperament til mit behov, plus nok er til den dyre side 
Hvad siger I, der ved en bunke mere om dette her end jeg?