|
|
| Endelig fassbinderbaby |
|
|
Endelig kom han 10 dage over tid. hans mor (Chrevi's Cavallo/Solos Carex) er førstegangsfolende og klarede det hele til UG. Han kom ved tre tiden nat.   I ridehuset 7,5 time gammel.
Mvh Anja Nul tolerance overfor Snydere, fuskere og tyvagtige mennesker!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
han ser fin ud Er også vild med hoppen, hun ser rigtig rar ud
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Sælges:
DV hingst ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier, ufattelig lækker model med særdeles gode gangarter. Rød med to sokker og blis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja endnu engang |
|
|
stort tillykke med dit dejlige følle bølle. og som jeg nu kan læse mig til så blev det en hingst. virkelig smuk. glæder mig til at se flere billeder af vidunderet. knus jane
blandings miniature ponyer sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke med ham |
|
|
Stort tillykke. 
Hilsen Christina med Kanoa (FRB), Madelaine af nord-Als (Shet.) Og Langhoffs Favour (DV) Mange gode ting sælges billigt, se mine annoncer på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke |
|
|
Hvor er han bare yndig.. Har du fundet et navn?
Sprit nyt Solarium til heste sælges. Vundet i DV's lotteri og sælges kun da jeg desværre ikke selv har gård. Solariet koster 28.000 kr fra nyt, men jeg er åben for bud. Send en PB for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tak for de fine kommentarer Synes også at prinsessen har gjort det godt med den lille fyr her. Tja jeg har valgt han skal hedde Castor. Synes at det skulle starte med Ca da både mor,mormor,morfar og oldefar gør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et ekstra billede |
|
|
af vidunderet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort TILLYKKE |
|
|
Så kom han endelig hva´ !!! Han ser fin ud og også med stjerne som min Fassbinder dreng . Hvor har du hestene stående henne? Det kunne være sjovt at se ham hvis det var i nærheden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Stort tillykke med din fine Fasser-baby  glæder mig til flere billeder 
mvh. Heidi Holleriis Stutteri High/Jægersminde Ved at opstarte med salg af Marstall foder i Rønnede og omegn... Kontakt mig for yderligere oplysninger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker |
|
|
endnu engang. Han er noget af det kæreste, vildt nysgerrig og kælen. Rolle får sit hyr med at holde styr på ham er jeg sikker på. laura: Jeg har hestene i Roskilde, du er altid velkommen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke med føllebøllen |
|
|
Hej, Han ser super fin ud, stort tillykke med ham. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Fint føl, stort tillykke med en veloverstået foling.  MVH Hanne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lille Castor |
|
|
Lidt nye billeder fra imorges. Lidt mere foldet ud. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lækker sag |
|
|
Hold op hvor er han dejlig langbenet, skal han med til følskue?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
tak Mikala Jeg er yderst tilfreds med ham. Ang følskue så har jeg slet ikke styr på det. Vi missede jo kåringen sidste år da Rolle stod med en grim hovbyld. Kan jeg tage ham med til følskue og få hende kåret samtidig? Tror du har mere styr på det end mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Lidt billeder fra idag hvor Calle knaldperle er 8 dage gammel. Han er bare skøn. Stadig lige nysgerrig og kælen. Han er i sit es når alle hans gæster har været her og beundre ham. Kan nærmest ikke få nok. Det eneste vi bøvler lidt med er at han går hen hvor han selv vil;0) Idag fulgte han dog med sin mor helt pænt, ved ikke om det var al den regn der gjorde ham lidt perpleks. Pga. vejret har vi også kun været i ridehus idag og røre benene et par gange.  Lidt ærgerligt jeg ikke lige fik styr på mit kamera til det sidste billede.
Mvh Anja Dejligt dv hingsteføl søger løsdrift med jævnaldrende i Roskilde området.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke med det dejlige føl |
|
|
Calle knaldperle :0). Måtte lige trække på smilebåndet. Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|