Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Flyinfact føl 10 dage
Forfatter: 
Dato:  27-05-2010 14:43

Så blev Fiona 10 dage :) Hun er efter Flyinfact xx/Nicolars

Hun har altid fuld knald på, og er fræk som en slagterhund :)

alting skal undersøges og pilles ved :)

jeg regner med at tage hende med til følskue i Ikast hos dv. Andre der skal med der?

jeg ved godt hun er lidt klejn i forhold til mogle af de kæmpe klyner der ellers kommer med, men synes hun er så yndig og feminin at hun skal have chancen. Der kan jo nå at ske meget endnu de næste par måneder.

Jeg vil gerne se andre halvblodsføl :)

Føl fra 2010 efter Flyinfact XX, og Romanov sælges, Se mere på http://www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-05-2010 04:03

Fina föl, Kul att se bilder när de är födda utomhus, vet inte hur du kunde passa tiden? Föl alarm?

0
0
Svar på denne tråd

Halvblod´s føl
Forfatter: 
Dato:  28-05-2010 07:24

Endnu engang tillykke med hende. Hun ser rigtig dejlig ud, herligt udtryk. Det eneste der kan bekymre mig lidt, er hendes halssætning. Jeg har tænkt over det nogen gange, men måske er det billederne der snyder.

To halvblod´s føl som umiddelbart har imponeret mig meget her inde i år, ud fra billederne, er det Ibisco xx på en Oldenborg, og så det hingsteføl Mette fik fornyligt efter Itsabrahma xx. De har ser rigtig fine ud, specielt Ibisco xx føllet, får mig lidt i svime hver gang jeg ser det.

Jeg har ikke nogen fra i år, men jeg har da fra tidligere år

Her 14 dage gammel (Esteban xx/Linaro)

Her til følskue ca 2 en halv måned gammel

Jeg har desværre ikke lige nogen ordentlige af hans helbror fra han var føl, der var jeg slet ikke god til det med digital kamera. Jeg har det her lille et, som ikke siger så meget, men I ved jo hvordan han er kommet til at se ud :-)

Annette

Kvalitets avl af springheste

Forhandling af Marstall, Myoplast, Myo+ og TRM

Nu også HorseLux produkter, bla. Fiberpiller

Safemate folingsalarmer udlejes

Book allerede nu

www.stutteri-taldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

Fiona..
Forfatter: 
Dato:  28-05-2010 09:50

sv halvblod:

hun har haft safemate alarm på. stod inde i boksen op til foling, men tog hende ud under selve folingen og så ind i boksen bagefter da føllet var på benene.

Anette:

det har taget lidt tid at få foldet Fiona ud, hun var helt krum til at starte med. sætte lige et par billeder ind, hvor man måske bedre kan se hende.

Jeg har i øvrigt kørt min guldmedalje hoppe Rosamunde (hende der mistede rosoff føl) op til Flyinfact xx i år. det resultat er jeg meget spændt på :)

Jeg har godt set de to føl du nævner og de er super fine. Du har også haft gode resultater med at bruge Esteban :)

Føl fra 2010 efter Flyinfact XX og Romanov sælges, Se mere på http://www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  28-05-2010 11:00

hun er godtnok køn hende Fiona super skønt udtryk synes jeg...

rigtig mange gange held og lykke med ifoling af Rosamunde - håber det går godt denne gang min mor og jeg var så spændte på at se det Rosoff føl i skulle have haft - hvor er det bare ærgerligt i mistede det...

Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... og FØLMAVE - YAY... termin 15. juni

Balingo Birkedommergård - hvil i fred min ven :'(

Deimi - det nye ridedyr :D

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-05-2010 18:01

Men den nacken ser ju fin ut, ni har sa manga hingstar att valja pa, och att ha fullblod pa topp ar ju bäst,

Jag skrev till Blue Hors och undrade om Romanov kunde hjälpa lite med halsen, fick inget svar och det ar ju for sent ändå .

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider