Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Katrinelund Følchampionat
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 14:19

Jeg har jo anskaffet mig en dejlig 1 års hingste basse med Florist som far. Så var jeg lige inde på katrinelunds hjemmeside og kigge, og ser at de holder følchampionat. Og så tænker jeg jo at det kunne da bare være helt vildt sjov at tage ham med til.

Det eneste der bekymre mig er at jo han jeg er blev vendt fra og at så skal der op helt alene. det er jeg lidt i tvivel om han lige kan klare.. Ville i gøre det? Han er for det meste meget stille og rolig type men er alligevel i tvivel.

Så lige et sidte spørgsmål da jeg ikke lige har prøvet det med at have føl før... Det står at de vil blive mønstret enkeltvis, vil det sige at han selv skal løbe rund, eller at man skal løbe med ham?

M.V.H Siv

Zaren & Welt Star : D

0
0
Svar på denne tråd

Følchampionat
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 14:35

Det er et følchampionat, dvs. for føl født i år, ikke åringer.

Thrine

Spændende heste sælges:

- 2 års dressurhoppeplag

- 1 års dressurplage

- ifolet avlshoppe

0
0
Svar på denne tråd

Hmm det tror jeg altså ikke !
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 14:40

fordi de skriver altså inde på hjemmesiden at man må tage føl med fra 2009 bare de er født inden 20. juni

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 14:42

Nok en tyrk fejl skal sikkert stå 2010

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Det tror jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 14:47

"Katrinelund indbyder i år vores avlere til at deltage i det første følchampionat på Katrinelund. Der vil være mulighed for at deltage med afkom efter de hingste, som Katrinelund udbød i 2009."

Skriver de og hvis det var 2010 tror jeg nok de havde skrevet udbyder i stedet for udbød

0
0
Svar på denne tråd

Føl championat..
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 14:53

Er for føl og ikke åringer, sådan er det også hos Blue Hors... DVS at de hopper der er blevet bedækket med de hingste de udbød i 2009 og ikke fødselsåret på føllet. Så det tror jeg desværre godt du kan glemme.....

MVH Diana

Avl af:

Dansk Varmblod

Holstener & Hannoveraner

0
0
Svar på denne tråd

Hingste de udbød
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 14:54

Jeg vil mene, det skal forstås således: Med føl efter de hingste de udbød i 2009 mener de de hingste, der bedækkede hos dem sidste år, altså føl der bliver født i 2010.

Hvis det skulle have været føl født i 2009, ville de være efter hingste, som de udbød i 2008

0
0
Svar på denne tråd

Hovsaa
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 15:04

Hovsa, det havde jeg da overhovet ikke tænt på at det så nok skulle være dem fra 2008 hvis han skulle med. Jeg er da for dum!

- Men tark for svar

0
0
Svar på denne tråd

Desværre
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 15:38

Han kan ikke deltage desværre :(

Tillykke med din nye åring. Jeg vil gerne se lidt billeder engang ;) Jeg lavéde nemlig en Florist sidste år.

- Bedre temperament fandtes vist ikke. Hvad er afstamningen på din?

Mvh Charlotte

Besøg os på..

www.staldl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hvem skal med?
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 21:42

Hejsa..

Når nu forvirringen har lagt sig, kunne jeg da godt tænke mig at vide, hvem der har planer om at skulle derop! Så det bliver en tråd ligesom den til Blue Hors. Evt. med billeder.. Jeg er nemlig lidt i tvivl om, om jeg vil køre den lange vej..

0
0
Svar på denne tråd

vi vil se Floristerne
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 22:09

Jeg har også en Florist, må jeg se jeres. Hun hedder Thanehøjs Prada-Noir

Hun har Rubinstein blod på mor siden. Hun er min prinsesse, og hun mistede sin mor da hun blev født. Hun har et fantastisk temperament.

0
0
Svar på denne tråd

jeg orker ikke
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 22:22

at køre den lange vej fra nordsjælland til Mors med hoppe og føl - ellers ville det da ha været spændende at deltage

Vicky Mathiesen
& dejlige Dejó

Welsh bedækninger 2010:

Sepstrups Casanova & Fronbach Hello Casanova

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider