Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Gerda May
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 19:27
Hvem er hun????Ualmindelig mange hingste står med hende som opdrætter, synes desuden ofte, at jeg ser heste med SPÆNDENDE afstamning, som også står med hende som opdrætter....Hvilket stutteri er hun tilknyttet????
0
0
Svar på denne tråd

Blanke..
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 19:29
præcis samme har jeg meget tit og ofte tænkt på.

Damen står som opdrætter på helt uhyggelig mange heste med topafstamning, kåring mm.

En skam at hestedata har så elendig en søgefunktion, det kunne være sjov at kunne søge på opdrætter.
0
0
Svar på denne tråd

spændende
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 19:35
opdrætter er hun i hvert fald! Hun må have været med i mange år, da hun har opdrættet Flamingo og Tango (og vist også Aleksander???) og Kanudos xx+ MANGE andre, som har sat sit præg i dansk DV avl....Mon hun er tysker???Hun bruger nemlig tyske hingste.
0
0
Svar på denne tråd

Gerda May
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 19:49
Jeg mener på et tidspunkt at have hørt at Gerda May er østrisk/schweizisk/sydtysk haflingeravler. Men ved et eller andet uheld i databasen er hun kommet til at optræde som opdrætter til uhyggeligt mange heste. Hun optræder i alle tyske avlsforbund fra nord til syd.

Så nej hun er IKKE den store opdrætter som Databasen lader hende være.

0
0
Svar på denne tråd

Gerda May....
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 21:09
Jeg deltog sidste år på en af DV´s avlerkurser - og i den forbindelse brugte vi Heste Data. Egon Fræhr underviste os, og han fortalte at Gerda May ved en fejl, er kommet til at fremgå som ejer/opdrætter af utrolig mange heste i databasen. Det er altså en fejl!

Venlig hilsen

Karina Josefsen
Stutteri Lajgården
0
0
Svar på denne tråd

om jeg så
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 21:10
fatter at de ikke får den rettet 8-)

I det hele taget trænger den database til en renovering af de helt store.
0
0
Svar på denne tråd

nårh.....
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 21:37
derfor at hun har min 10 kårede hingste. Bare at få én igennem nåleøjet er jo næsten noget uopnåeligt ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Holstenere
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 21:47
Ja hun står som opdrætter af temmelig mange holstenere. Også selvom de er opdrættet i DK. Troede egentlig hun havde noget med holstenerforbundet at gøre - og at så pga. et eller andet med papirarbejdet var hun på som opdrætter...

Men sådan er det altså ikke.
Hilsen
Tina
;-)
0
0
Svar på denne tråd

Jo, jo hende
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 09:03
Gerda May har skam mange heste på samvittigheden.

Hun ejede på et tidspunkt vores "gamle" haflinger hoppe Patrizia som nu er 14 år. (vi købte hende da hun var 6 mdr.)
Ringede dengang til LU, og bad om en forklaring, fik aldrig en. Vi havde købt hende direkte hos en avler, som bestemt ikke var Gerda May (muligvis hvis hun havde fået foretaget en kønsskifteoperation) ;-)

Så det er ikke helt sjældent at "Gerda May" er ejer/avler af heste i lille Danmark.

Lidt ligesom den amerikanske model. "Jane/John Doe"
:-D

Og Pia har fuldstændig ret, den database trænger til en "hovedrenovation".

Kirsten
Lykkelig haflingerejer og avler !!!

Jo mere jeg lærer mennesket at kende, jo mere holder jeg af dyrene
Drejgårdens Haflingere
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider