|
|
| Drømme føl, Gribaldi |
| Forfatter:  |
Amulet ☻Julie☻ |
| Dato:  |
16-05-2010 23:36 |
|
Så kom mit drømme føl til verden, kl.21.30 blev hun født, hold op jeg troede ikke på det, lige som ønsket og så en HOPPE, jubii. ;o)) Mor: Del Pieri Far: Gribaldi Mf: Del Piero  
*** Føl fra 2010 og ungheste sælges*** Både dressur & spring afstamnninger Se stald-neergaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Hun ser super dejlig ud. Hold da op med hvidt hun har fået! Kæmpe tillykke. Glæder mig til at se flere billeder. 
Hilsen Christina med Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.) Samt venter Fassbinder føl maj 2010. Smuk shetlandshoppe søger nyt godt hjem. Hjem før pris! Evt udlån. Kontakt mig ved interesse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er slet ikke |
|
|
misundelig hvor ser hun bare fin ud 
Mvh Tina med hestene Dawina, Felix, Cindy og Viktor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke med hende ,glæder mig til billeder når hun er på benene, hun ser smuk ud med gode aftegn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føllllle |
|
|
Farver lige som jeg elsker hvor ser hun dog dejlig ud, glæder mig til billeder når hun er tør, og foldet ud. TILLYKKE med hende. kiki
High Skye - endnu en stjerne på vej Prior´s Maluta - vores spring stjerne. Heslegård´s Ronja - vores Dressur stjerne. Ronja - Championat vinder dressur 09 på Holmegården.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Med et rigtig dejligt føl, hun ser godt ud. Glæder mig til billeder fra folden.
Mange hilsner AnneMarie www.staldheden.dk Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.
Bedækning tilbydes: Bedste unghingst i Dansk Pinto Forening i 2009. Hedens Le Mioche.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke herfra |
|
|
Hej Stort tillykke herfra Lige en drømme føller send du bare hende hjem til mig når hun er stor nok! VH Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke tillykke :) |
|
|
Hvor er det bare dejligt for dig  Stort tillykke med hende. Så bliver det vist ikke meget bedre ???
Hilsen
Margrethe
Stald-Sortebjerg www.stald-sortebjerg.dk Lykkelig ejer af et fantastisk Heartbeat afkom 
"Sweet Grace" halvblodshoppe fra 2008 e. Casir Ask sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke med hende, |
|
|
hold da helt op - jeg tror jeg har fået en misundelse knop i numsen hun er også lige en pige efter min ønske farvelade og ikke mindst hingst. Glæder mig til at se hende ude i solen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er ... |
|
|
...det bare fantastisk. Meget spændende afstamning og SUPER flotte aftegn. Held og lykke med hende!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor fint.. *s* |
|
|
Tillykke med føllet Kan godt forstå du har svært ved at få armene ned; hoppe + 4 sokker & blis! Glæder mig til billeder når hun er på benene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Stort tillykke med dit glansbillede:) Har selv fået en sort hoppe med 4 hvide sokker og en stjerne efter Gribaldi:)
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges. Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
hvor er den bare lækker, man bliver helt misundelig over sådan en lækker baby, selv om vi jo selv gerne så et cremgen  Men den bliver smart, smart, glæder mig til at se den foldet ud! Mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ih altså |
|
|
Hej Ih altså hvor er jeg misundelig på jer der har fået sådan et Gribaldi føl, det var lige sådan et jeg gerne ville have hvis jeg skulle avle føl, min ridehest måtte gerne være en Gribaldi, og det var faktisk mit ønske at jeg ville have brugt ham på min nuværende ridehest, men man venter jo altid for længe, så længe at det er for sent. Syntes faktisk det er trist at en hingst der har gjort det så godt skulle komme af dage så tragisk og alt alt for tidligt, han havde meget mere at byde avlen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæmpe tillykke!!!! |
|
|
Sagde godt til Nanna at i sikkert fik en sort med 4 sokker!! Vi må snart op og se jeres føl, hvornår kommer den sidste!??? Endnu en gang tillykke med hende, smuk ser hun ud til at være! Kh Kim og Marie
Mange hilsner
Marie Nu med Super dragen Alavon Petit -Og pige-hesten Tøsen er blevet jyde pige
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
uhh er næsten grøn af misundelse - man skulle jo have brugt gribaldi sidste år, der var der åbenbart 'farvegaranti' på 4 sokker og hvidt i fjæset og så i pige udgave  Glæder mig til nogle fold billeder.
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Sælges:
DV hingst ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier, ufattelig lækker model med særdeles gode gangarter. Rød med to sokker og blis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nye billeder af Gucci |
Amulet ☻Julie☻ |
20-05-2010 21:15 |
|
Her er hun på dag 4 ;o) Så dejlig og fræk.    
*** Føl fra 2010 og ungheste sælges*** Både dressur & spring afstamnninger Se stald-neergaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med hende  Kan godt forstå du er stolt og glad ved hende, hun er godt nok fin, og rigtig flot tegnet Annette
Kvalitets avl af springheste Forhandling af Marstall, Myoplast, Myo+ og TRM Nu også HorseLux produkter, bla. Fiberpiller Safemate folingsalarmer udlejes Book allerede nu
www.stutteri-taldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gucci pigen |
Amulet ☻Julie☻ |
21-05-2010 12:30 |
|
Tak for alle jeres kommentarer, jeg glæder mig meget til hun er kommet helt på plads og begynder at bevæge sig roligt omkring så jeg kan se hvordan hendes gang er. ;o) Men lige et billed til: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| super smart |
Aulbjerg |
22-05-2010 14:38 |
|
hvor er hun fin og sikke flot hun er malet. det bliver spændende at se hvordan hun udvikler sig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
stort tillykke, hvor ser hun bare dejlig ud 
mvh. Heidi Holleriis Stutteri High/Jægersminde Ved at opstarte med salg af Marstall foder i Rønnede og omegn... Kontakt mig for yderligere oplysninger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hoooooooooooooolda op en lækker sag  Tusind gange tillykke med hende  Nøøøj hvor er hun lækker 
Hilsen Helle Vinge ................................... AJ Fammar ox - stjernen i mit liv Velkide - stjernen på himlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|