jeg synes der var ekstremt mange tvillingefødsler sidste år, og spekulerede over om naturen/klimaet har noget at skulle have sagt dér?? 
jeg synes heller ikke at have bemærket nogen fortælle om tvillinger i år - trods vi er langt inde i sæsonen - joh jeg har måske hørt om en enkelt hvor der kun kom en lillebitte føllebasse ud, hvor der var mistanke om at den anden er blevet kastet i løbet af drægtigheden - men ikke nogen hvor der er kommet to ud - heldigvis da, må man sige, det er jo en stor risiko for både hoppe og føl... 
tilgengæld synes jeg der er rigtig mange skrækhistorier iår - selvfølgelig lige dét år hvor vi herhjemme skal have vores aller første føl nogensinde 
jeg tror ikke der er sket så meget udvikling hos dyrlægerne fra sidste år og til nu, men hvad ved jeg
vores dyrlæge fortalte at de ikke havde haft én eneste tvillinge drægtighed ved scanninger (altså sidste år) pånær lige min kære hoppe som da SKAL være anderledes - da det endelig lykkedes at få hende ifol, var det med tvillinger, men heldigvis resorberede hun selv så der kun var én tilbage (håber vi da... hun skal fole om en måneds tid, men maven er ikke ret stor - vi er dog ret sikre på der er noget derinde, for vi har mærket liv - og set
)