Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Min mors dags gave
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 08:06

Igår på selveste mors dag kom det længe ventede føl og jeg fik lige hvad jeg havde bestilt


Et sortplettet hoppeføl


Billede


Hilsen Mia


Knabstruppere er bare sagen




WWW.STUTTERIMILBY.DK


VEJRHANER SÆLGES

WWW.MILBY.DK


KÆRLIGT - ÆRLIGT - SERIØST STUEOPDRÆT AF LÖWCHEN

WWW.UNIVERSALSOLDIER.DK

0
0
Svar på denne tråd
 
 ihhhh...
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 08:13

Nøj hun er kær :-)

Tillykke med den fine hoppe. Vi fik også en hoppe i går :-)


Mvh. Marianne


DH Ballerina fik den 30.04.2010 et dejligt hingsteføl efter Lapagenos med blis og lange flotte ben


BRDH Shakira fik den 09.05.2010 et dejligt hoppeføl med stjerne efter Fürstenball

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke en sød
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 08:25

bette dame - tillykke med hende



MVH Janni









0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 12:36

Sikke da en dejlig gave at få


Beklager taste og stavefejl


www.stenhedegard.dk


Halmpiller sælges

Sælges:

DV hingst ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier, ufattelig lækker model med særdeles gode gangarter. Rød med to sokker og blis.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilykke
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 12:52

Tillykke med hoppeføllet, selvfølgelig kom det et hoppeføl på mors dag... :-D Og hun er da rigtig nuttet!


Marit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 13:07

Tillykke Mia, sikke en vidunderlig gave at få på selveste mors dag ;-)

Du skal da have den ind på knab's følside, synes der mangler en masse små nye derinde..


Se vores knabstrupper ponyer på www.knabpony.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke ..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 14:25

...med den lille fine pletpony Hvor er hun sød.


Her fik vi også mors dags gaver - to drenge som ønsket

0
0
Svar på denne tråd
 
 tusinde
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 14:31

tak alle sammen, jeg er også super glad for hende smil


og Karina det må jeg se at få gjort smil


Hilsen Mia


Knabstruppere er bare sagen




WWW.STUTTERIMILBY.DK


VEJRHANER SÆLGES

WWW.MILBY.DK


KÆRLIGT - ÆRLIGT - SERIØST STUEOPDRÆT AF LÖWCHEN

WWW.UNIVERSALSOLDIER.DK

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bedårende :o)
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 16:04

Tillykke med det yndige hoppeføl!



Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster

*** Fløjhingst, DSP 2009 ***
*** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 ***
*** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
0
0
Svar på denne tråd
 
 tusinde
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 16:06

tak og stort tillykke til alle jer andre, dejligt når alt går efter planen smil



Hilsen Mia


Knabstruppere er bare sagen




WWW.STUTTERIMILBY.DK


VEJRHANER SÆLGES

WWW.MILBY.DK


KÆRLIGT - ÆRLIGT - SERIØST STUEOPDRÆT AF LÖWCHEN

WWW.UNIVERSALSOLDIER.DK

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider