Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Romantic/Weltmeyer 14 dage
Forfatter: 
Dato:  09-05-2010 21:18

Så blev vores Don Romantic/Weltmeyer 14 dage vi er godt tilfreds med pigebarnet glæder os til at se noget mere bevægelse.

Mor er insm. med Fûrstenball så det bliver spændende til næste år.


Hilsen Berit


Flere dejlige og velgående heste tilsalg, se profil eller www.staldlindballe.dk


Kursus afholdes løbende med Thomas Dolleris Larsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 skønt føl
Forfatter: 
Dato:  09-05-2010 21:36

Hun er godt nok, sikke en front der er på hende.

Spændende hingstevalg i øvrigt


Thrine

***


Spændende heste sælges:

- 2 års dressurhoppeplag

- 1 års dressurplage

- ifolet avlshoppe

0
0
Svar på denne tråd
 
 mums...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2010 21:50
Ovra for et dejligt fjæs,lækkert udtryk !!

Mvh. Marianne


DH Ballerina fik den 30.04.2010 et dejligt hingsteføl efter Lapagenos med blis og lange flotte ben


BRDH Shakira har termin medio maj 2010 ved Fürstenball

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot flot
Forfatter: 
Dato:  09-05-2010 22:20

Det er en rigtig dressurmusse at se på! Det ligner ellers ikke Romantic at lave sådan en flot hals. Klap din fine hoppe en ekstra gang Tillykke med en tilsyneladende god kombination!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nice!! *s*
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 16:18

Hun er jo lige til at spise!!



Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster

*** Fløjhingst, DSP 2009 ***
*** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 ***
*** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 19:24

Sikke en skøn lille dame


Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk smuk...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2010 13:44

... det er hun!


Vh Lone


www.lonerytter.dk


Romanov/Baroncelli føl født 14. april 2010

Nu med De Niro/Prince Thatch XX hoppe

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  11-05-2010 19:20

Tak for de pæne ord glæder mig også vildt til følskue, hendes søster efter schufro fra sidste år blev jo eliteføl og hende her er mere feminin og ser ud til at være lige så godt gående.


Hilsen Berit


Flere dejlige og velgående heste tilsalg, se profil eller www.staldlindballe.dk


Kursus afholdes løbende med Thomas Dolleris Larsen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider