Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Cabachon/Contendro hoppeføl
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 19:11

Lidt forsinket billeder af staldens nye kæledække .

For 3 uger siden fik Carabik endelig føl!

Efter, at hun smed tvillinger sidste år, var vi meget over hende, og fik sørme ikke meget, at lave. hun smuttede et kæmpe stort hoppeføl (111,5 cm) ud på 7 minutter. Hvilket resulterede i, at damen måtte hvile et godt stykketid. Så kærsten agerede legekammerart indtil mælkebaren var tilgængelig Chocolat er nok det mest egenrådige føl vi har haft i stalden endnu. men ifølge hingsteholder laver faderen meget selvstændige individer.

Vi er super tilfredse, og hingsten er bestemt et emne igen


Lige lidt billeder af madamen, dog kunne der ønskes lidt favelade, men hun er nu perfekt som hun er, og yderst godt gående af en Springhyp.


Chocolat nyfødt


8 timer gammel, og med sin helt egen mening om hvem der bestemmer



Choco 10 dage gammel



Billeder kommer, når Stjernefotografen igen tager ud

Susanne(sedoje)


Hilsen

Annett


Avl af Dressurbetonet Palomino Varmblodsheste.

Nu også med Hanoveraner og Frede "madamer"

Carpe Diem !


Super dressuremne sælges.

2 års Buckskind hoppeplag registeret i det tyske Oldenburg verband ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 19:15

Tillykke med det fine hoppeføl! Der var nok ikke noget hvid farve igen for hende, men hun er da rigtig fin alligevel :-)


Marit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 19:49

Vi overlever nok det "manglende" farvelade, dog lige lidt sjovt, at have en "unormal" farve i stalden


Avl af Dressurbetonet Palomino Varmblodsheste.

Nu også med Hanoveraner og Frede "madamer"

Carpe Diem !


Super dressuremne sælges.

2 års Buckskind hoppeplag registeret i det tyske Oldenburg verband ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 19:52

Tillykke med det fine føl. Nej, det er ikke meget hvidt der er spildt på hende, vi så et Cabachon-føl til Åbent Hus på Katrinelund, det havde så fået alt det hvide for både dit og et par andre føl.



Mvh.
Charlotte


Til salg:

3-års DV-hoppe, 164 cm, e. Itsabrahma xx - Heslegårds Louis

3-års DV-hoppe, 160 cm, e. Wolkentanz II - Heslegårds Rubin

3-års WM-hoppe, 119 cm, e. HS Janus - Singels Chip Wip

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 21:23

Hjertelig tillykke med det dejlige føl. Kunne forstå den dag på Katrinelund at Cabachon var efterspurgt i det store udland.

Gerne flere billeder af den skønne.


Men et lille opstød, hvor er det træls når i skriver med store farvede bokstaver, træls at læse. Nå jeg er sikkert en gammel sur kone. Endnu en gang til tillykke med det meget spændende springføl.


MVH Hanne.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 21:48

Tak for fine billeder af resultatet på mine køreture Synes hun er fin...


Farveladen tog jeg jo, derfor du ingen fik (har jo fået en ekstra sok ifh. hoppen)


SÆLGES:

Varmblodshoppeplag med rødt pas, fra 2008, rød, dressurafstamning, forventet 170cm

Hoppeplag fra 2009, nem og sød, kommende børnepony, 105cm

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig tøs
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 22:21

Tillykke med den smukke pige. Vi fik også en datter af Cabachon i tirsdags, hun har da fået lidt hvidt... til forskel fra moren.


Cabana TS

Billede

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej***********
Forfatter: 
Dato:  09-05-2010 20:22

Tillykke med den fine dame.. Vi fik et afkom efter ham sidste år. et smukt hingste føl -- I år har vi fået et hoppe føl efter Coulthard ...

Billede
Billede
Billede
Billede

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chocolat
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 16:14

Takker for roserne


Hun er da bare dejlig. Også uden farvelade

Kom desværre ikke til Katrinelund for vi ville meget gerne ha set andre føl efter ham.


Hanne!

Det er lidt en arbejdsskade, at skrive med "fed" skrift, men denne gang bøjer jeg mig, og lader være Jeg synes dog, at det er let læseligt


Tami!

Jeps hun er jo resultatet af jeres aflevering, og afhentnig og tak for det


Harsvig og StaldMjanghøj det er da nogle yderst lækre afkom i har fået der. ..

Troede , at vi var lidt alene i verden med afkom efter ham i år . Men heldigvis tog vi fejl....


Hilsen

Annett


Avl af Dressurbetonet Palomino Varmblodsheste.

Nu også med Hanoveraner og Frede "madamer"

Carpe Diem !


Super dressuremne sælges.

2 års Buckskind hoppeplag registeret i det tyske Oldenburg verband ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 19:25

Tillykke hvor ser hun godt ud og med et dejligt udtryk:)


Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl




Magic 3 års vallak sælges:




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider