Hej
Er Zardin Firfod ikke i avlen iår? og hvis rigtigt hvorfor?
Anita
Her er en tråd hvor der er spurgt om det samme....
www.heste-nettet.dk/forum/4/249700/ 249700/
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet