|
|
| Landtinus / Lucky Light - føl |
|
|
Prøver lige igen da min anden tråd blev flyttet pga for mange billeder  Rosengårdens La Nova er født den 24 april og er efter hingsten Solos Landtinus, Hendes mor er efter Lucky Light med Picasso som morfar. Vi er rigtig glsde for hende
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs. ...................................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 13242345 |
|
|
Sikke et dejligt føl. Jeg kan godt forstå at i er glade for hende  Tillykke med hende Mvh Kit
I used to have an open mind but my brain kept falling out.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke fin hun er |
|
|
Altså hvor er hun bare flot dejlige billeder du har fået taget af hende.
Line - der venter føl efter Cortado april 2010(eller beregnet termin var april)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke :-) |
|
|
Hun er bare super smuk, rigtig smart  Ja jeg kan også godt forstå at i er glade for hende... Stort tillykke
MVH Lisette.
Hingste føl født den 16.04.2010 efter BH Don Schufro. Hingste føl født den 02.05.2010 efter Uno Don Diego..
http://www.fortunen-xst.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Stort tillykke, dejlig føl, pragtfuld afstamning. Nu er jeg jo ligeglad med farve og aftegn, men der er ikke mange Landtinus afkom der kan prale af en stjerne.  MVH Hanne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tillykke |
| Forfatter:  |
Christina og Carsten |
| Dato:  |
06-05-2010 07:50 |
|
Tillykke med hende - de små følbasser er altid skønne og navnet passer sikkert til hende - hun bliver da en ny stjerne. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følle. |
|
|
Tillykke med pige.. Hum ser da godt nok også dejlig ud..  Hilsen Katja.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke |
|
|
super smukt føl 
KAT I SPRING PONY TIL SALG, SPRINGER ALT..GIV ET BUD..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
Tina F |
06-05-2010 11:00 |
|
Hvor ser hun smuk ud og også et smukt navn I har valgt, synes jeg. ( jeg har selv foreslået det navn i en anden tråd )
Venlig hilsen Tina F www.bricksite.com/sebrina Pga. særlige omstændigheder sælges : hoppe, 2 år, e. Bøgegårdens Apollo/Lando hoppe, 4 år, e. Carano/Linaro vallak, 1 år, e. Sir Shutterfly/Lando avlshoppe, ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fine hoppe! |
|
|
Åh, hvor er hun fantastisk! Alle føl er jo dejlige, men hende her er nu noget særligt. Måske er jeg bare forelsket i hendes afstamning  Hvad er planerne for hendes fremtid?
At prøve at forstå andre udfra grundprincippet at forskellige baggrunde giver forskellige ressourcer er ikke en dødssynd
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak for roserne.. |
|
|
Ja måske bliver La Nova en ny stjerne, det ville da være skønt  Hendes fremtid er jo svær at spå om, planen er hun skal sælges ved fravænning - hvis ikke hun bliver det så er det en mulighed at sælge hendes mor , og beholde føllet. Jeg har desværre kun de bokse som allerede er optaget, og derfor er der kun plads til den ene.
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs. ...................................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Dejligt føl og fint navn 
Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster
*** Fløjhingst, DSP 2009 *** *** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 *** *** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smukke la nova |
|
|
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs. Dejligt hoppeføl sælges, Far: Solos Landtinus - morfar: Lucky Light / Picasso. født april 2010 Rosengårdens La Nova.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| en rigtig hygge trold |
|
|
La Nova fylder nu 3 uger og er blevet en rigtig kæle gris  Det var nemmere da hun bare lå i maven på hendes mor og sige at hun skal sælges ved fravænning, suk hvor bliver man glade for de små.
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs. Dejligt hoppeføl sælges, Far: Solos Landtinus - morfar: Lucky Light / Picasso. født april 2010 Rosengårdens La Nova.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| la nova 6 uger |
|
|
Hygge på folden med mor og onkel Indiana . La Nova har det skønneste sind jeg har oplevet hos et føl, hun er så tillidsfuld og nem i al omgang. Når de går helt oppe i den anden ende af folden og græsser og jeg pifter efter dem kommer hun drønende selvom mor og onkel Indi bliver stående. Hvad synes i om hende ? Her er lidt billeder, taget i dag hvor hun er 6 uger gammel, og vokset ca 15 cm.
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs. 6 års pinto vallak sælges, super smuk og sød hest. 160 stg. født i Holland. Dejligt hoppeføl sælges, Far: Solos Landtinus -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbum |
|
|
Sikke nogle dejlige billeder af dit skønne hoppeføl. Jeg er helt syg med dem af ungerne sammen med hende  Hvor er de bare søde  Ja, det er ikke så nemt det med salg, når først de har vandret ind i hjerterne på os 
Hilsen
Margrethe
Stald-Sortebjerg www.stald-sortebjerg.dk Lykkelig ejer af et fantastisk Heartbeat afkom 
"Sweet Grace" halvblodshoppe fra 2008 e. Casir Ask sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak skal du ha |
|
|
Ja, man skal lade fornuften og ikke hjertet råde. Næste års føl er jo allerede i tankerne. Hoppen skal scannes på onsdag så håber på drægtighed med kun 1 foster. Mange hilsner Jessie.
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs. Dejligt hoppeføl sælges, Far: Solos Landtinus - mf Lucky Light.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige kommet hjem |
|
|
fra blue hors, nu er hoppen forhåbentlig drægtig - kryds finger for et lille nyt føl . La Nova var spræng fyldt med energi, og hun nød at komme på fold igen.
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs. Dejligt hoppeføl sælges, Far: Solos Landtinus - mf Lucky Light.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| la nova 3,5 mdr |
|
|
Som tiden da flyver  Jeg synes hun vokser med lynets hast, hendes sind er bare helt unikt . Ville bare lige vise min lille prinsesse - smid gerne en kommentar.
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Linda-N |
10-08-2010 21:01 |
|
Skønt føl og jeg er vild med din hoppe.. Den minder vildt meget om min... 
Og så er det sagt! (Med forbehold for ændringer)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super dejlig |
|
|
Hvor ser hun dejlig ud! Hun udvikler sig da rigtig godt!  Min hingstemand på snart 3 måneder har samme fine mangefarvede ben som din pt. Super smart. 
Hilsen Christina med Kanoa (FRB), Madelaine af nord-Als (Shet.) Og Langhoffs Favour (DV)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sikke et dejligt føl i en god udvikling. Men du har dig også en smuk hoppe. Det er svært at sælge føl, man bliver hurtig glad for dem. Men kommer de til den rette køber så går det.
Mange hilsner AnneMarie www.staldheden.dk Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.
Bedækning tilbydes: Bedste unghingst i Dansk Pinto Forening i 2009. Hedens Le Mioche.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak ...... |
|
|
Jeg er også glad for hoppen, hun er drægtig ved ci ci senjor ask. Landtinus føllet er solgt, men indtil hun er 6 mdr er hun jo stadig min prinsesse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nye billeder |
|
|
så er mit føl 5 mdr, og skal snart flytte hjemmefra. ( om 1 mdr ) jeg kommer til at savne hende, men glæder mig til at følge hende i tiden fremover. Hun skal i "børnehave" hos Thomas Sandgård, hvor ny ejer får hende opstaldet.
Venter juni føl efter Ci Ci Senjor Ask / Lucky Light .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|