Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Forkert termin eller hva f..........
Forfatter: 
Dato:  01-05-2010 20:44

Jeg har en hoppe er er bedækket d 3, 5 og 6 maj. Scannet drægtig på 16 dagen, her gav dyrlægen en termin først i April 2010. Nu skriver vi 1 maj og jeg har stadigvæk ikke set noget føl . Hun satte lidt yver d 23/4, så hurra tænkte jeg, men nu her idag var der ikke rigtig noget yver igen . Er det et "normalt" forløb??. Hoppen er 2 gangs drægtig, og jeg kan ikke helt bestemme mig for om, jeg skal være nervøs, læs dyrlæge, eller om hun blot er en der "bager" længe i år, som også mange andre har gjort??..


Nogen der har gode indput eller viden jeg kan tilrane mig??..


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2010 20:47

Har du set føllet bevæge sig? Har hun slet ikke noget yver, eller er det bare ikke så stort som normalt før foling? Er du sikker på hun stadig er med føl?


Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Sælges; 1-års vallak e. Rush Hour/Donnergraf/Weltloewe, 4-års hoppe e. Londonderry/Bernstein, hingsteføl e. Blue Hors Rosoff/Donnergraf/Weltloewe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ser føllet..
Forfatter: 
Dato:  01-05-2010 21:02

Jeg ser føllet dagligt.. Hun er stor, men uden at være en tromle. Hun har lidt yver ,men ikke som en hoppe er er nært forestående, eller som de billeder vi har set her på siden. Hun er træt og er ikke stort spisene, men eller ser hun godt ud og er glad.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Periode
Forfatter: 
Dato:  02-05-2010 00:42

En hoppe er drægtig i 10-12 måneder, så du er jo ikke udenfor det normale endnu.....


Lejelejlighed eller andelsbolig søges i København

gerne på Amager, Vesterbro, Valby eller Frederiksberg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan en
Forfatter: 
Dato:  02-05-2010 08:16

Sådan en hoppe tror jeg også jeg har.


Min er så et ups-føl, hvis der er noget - hun er ikke tjekket, da jeg først bemærkede en forandring omkring juletid, og egentlig ikke har været i tvivl. Jeg tror også jeg har set liv i maven, men syntes det er svært at se.


Hvis hun er i fol, så er hun bedækket midt i maj sidste år, og har derfor haft termin.


Min har mælk i kirtlerne foran yveret, men selve hendes yver ligner 2 sokker med en 5-krone i - total slunkent. Der kommer dog lidt mælk ud, hvis man rører.


Hun er tyk, men ikke med hænge-"vom", men det mener jeg heller ikke hun havde sidste gang. Hun er også 2-gangs folende. Første gang var i 2002. Dengang var det mit første føl, og jeg vidste ikke så meget om avl, og jeg ved derfor ikke hvordan hun så ud alle de rigtige steder, så jeg har ikke noget at sammenligne hende med.


Helena


2 års vallak efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

1 års hoppeplag efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

Venter føl i april 2010 efter Romanov/Leredo/Romancier

www.gghorses.dk



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider