Stakkels lille følle pige har nu mistet sin mor.
Hun er 5 dage gammel og moderen blev desværre voldsom syg dagen efter hun havde fået føl, hun blev opereret på landbohøjskolen søndag, men de måtte desværre aflive hende imorges.
Hjem kom lille følle helt alene 
Ingen af de andre hopper i stalden syns de vil tage sig af hende, så lige nu står hun i en stor boks med en gammel godmodig hoppe, som vi håber vil overtage "morrollen" lidt. Vi giver hende flaske og håber så hun kan gå sammen med de andre heste med tiden, så hun ikke bliver præget for meget af os.
Der er lavet annonce vedr.ammehoppe, men ingen er fundet endnu.
Heldigvis har hun stor appetit og spiser rigtig fint af flasken.
Det er ikke mit føl, men da jeg er på barsel har jeg lovet at hjælpe så meget jeg kan.
Det er forresten et holstenerføl efter Cassini II/ Coronado/ Lord.


Undskyld kvaliteten, de er taget med mobil..