Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Føl e Gribaldi/De Noir
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 11:00

Ja her kl 09.55 valgte Miss Dior at fole, var godt klar over det var ved at være tid så jeg snuppede en fri dag:)


Det blev til en ordentlig langbenet dame sort med 4 hvide sokker og en smuk stor stjerne, lige som vi havde bedt om..


Mor og datter har det godt, og Miss Dior er så super glad for sin lille ny:)


Billeder kommer..


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 følle..
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 11:18

Tillykke med føllet..

Det lyder til af være en lille lækker sag..

Glæder mig til af se billeder..


Hilsen Katja..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 11:18

Skønt når man får lige det man ønsker sig. Spændende føl, det kan da kun være godt ;-)


Tillykke


Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Sælges; 1-års vallak e. Rush Hour/Donnergraf/Weltloewe, 4-års hoppe e. Londonderry/Bernstein, hingsteføl e. Blue Hors Rosoff/Donnergraf/Weltloewe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 11:43

Mange tak:)


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke..
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 11:48

hvor er hun altså bare fin.. og sikke en afstamning..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dior....
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 12:06

Tillykke med det perfekte føl :)


Glæder mig utrolig meget til at komme ud og se hende og klappe dejlige Dior..



Lone & Louie





0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 12:16

Stort tillykke med det meget fine hoppeføl. Glæder mig til at se hende foldet ud


Rosita

0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE!!!!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 12:19

Tillykke...Med drømmeføllet...Wauw en lækker lille skønhed med perfekt farve og aftegn... og sikke en kanon afstamning lige efter mit hovede!! kan godt forstå hun er en beholder!!!! Glæder mig til at se nye billeder når hun er foldet mere ud!



Maloure

&

Zarina Petit

0
0
Svar på denne tråd
 
 EJ ALTSÅ!!!!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 12:23

STORT tillykke Anja.


Det er jo perfekt når det er lige som man har ønsket sig.


Hvor er hun bare bedårende!



Mvh Charlotte


Besøg os på..

www.staldl.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 12:33

1000 tak:)

Hun er virkelig et drømmeføl:)


Modtager gerne navneforslag:)


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hun er da aldeles
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 14:01

bedårende, og med smuk farve og aftegn.


Tillykke med hende.


Hilsen Hanne





www.dyreservice nu med hundepension

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke tillykke :)
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 14:10

Stort tillykke med hende. Så går drømme i opfyldelse en gang i mellem. Dejligt at se


Hun ser jo helt perfekt ud :) "Miss Perfection"


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


Lykkelig ejer af et fantastisk Heartbeat afkom :)


"Sweet Grace" halvblodshoppe fra 2008 e. Casir Ask sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med det smukke føl :-)
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 14:31

Kære Anja


Mange gange tillykke med det perfekte føl, hun er bare superfin.


Det er sjovt at se, at din hoppe er rød og så giver et sort føl, men det er nok fordi De Noir også er sort..?


Fik selv en rød Gribaldi-dreng efter rød hoppe sidste år, han har også fine aftegn, men havde ønsket en ligesom din i sort frakke.


Held og lykke med hende...


Mange venlige hilsener

Helle



0
0
Svar på denne tråd
 
 ssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 15:34

Stort tillykke med føllepigen Anja, hun er rigtig fin.. Det må da være en beholder, eller hvad?


www.Granlyridecenter.dk


Ponyplage sælges... se hjemmeside!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Very nice :o)
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 16:14

Tillykke!! Jeg glæder mig meget til at se hende foldet ud - men malingen er da i hvert fald i orden ;)



Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster

*** Fløjhingst, DSP 2009 ***
*** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 ***
*** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 16:58

1000 tak for alle jeres kommentarer:)


Camilla: Ja hun er en klar beholder:)


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorte pige
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 17:39

Hvor er hun da bare fin! Sikke en farvelade - det bliver jo ikke bedre! Og så en ædel hoppe med lange ben. Heldige jer! STORT tillykke! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 20:39

Hold op hvor er hun lækker og sikken afstamning !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 20:47

Slet ikke misundelig, overhovedet ikke.... (ironi)


Totalt misundelig!!


Man må sige, at du virkelig har skudt papegøjen der, med skønne forældre, det rigtige køn og så farve/farvelade - mums!


Thrine

***


Spændende heste sælges:

- 2 års dressurhoppeplag

- 1 års dressurplage

- ifolet avlshoppe

0
0
Svar på denne tråd
 
 smuk følle
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 20:48

Sikke en fin lille skønhed :P


Hvad med at kalde hende noget i retning af: Miss Dona / Donatella / Donatelle versace eller bare Miss Versace?


Kunne så også bruge et andet designer navn ;)


Miss Gucci fx ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor ikke?! ;o)
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 21:17

Eller helt i den anden grøft: DAIMI :)



Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster

*** Fløjhingst, DSP 2009 ***
*** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 ***
*** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 21:21

stort tillykke med den smukke pige :-)



mvh. Heidi Holleriis

Stutteri High/Jægersminde

Ved at opstarte med salg af Marstall foder i Rønnede og omegn...

Kontakt mig for yderligere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykkke...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 21:37

Hvor er hun smuk..


Kan huske jeg gav et bud på hvordan følle kom til at se ud, 2 korte sokker for og 2 lange bag blis og snip.


Er det en lille hvid plet over venstre næsebor.


Angelica Heavenly Star ( Angie )



Med udgangspunkt i Dior parfume :


Diorella Dior

Dior Star

Dolce Vita

J´adore Dior






0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 21:51

Hvad kan man ellers sige, til et smukt hoppeføl som hende :-)


Kan godt forstå hun er en beholder



Annette


Kvalitets avl af springheste


Forhandling af Marstall, Myoplast, Myo+ og TRM


Nu også HorseLux produkter, bla. Fiberpiller


Safemate folingsalarmer udlejes


Book allerede nu


www.stutteri-taldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 00:23

Hun ser smuk ud. Spændende afstamning! Glæder mig til at se hende foldet mere ud.



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)


Samt venter Fassbinder føl maj 2010.


Smuk shetlandshoppe søger nyt godt hjem. Hjem før pris!

Evt udlån. Kontakt mig ved interesse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen,
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 07:33

Stort tillykke med hoppen.Det er ingen sag når man får dem som man har bestilt dem Jeg glæder mig til at se udebilleder...


Navneforslag: De Noice eller De Nice..


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 09:12

mange gange tillykke med det PERFEKTE føl man sidder jo og bliver helt misundelig Er enig med Margrethe og synes at "Miss Perfection" ville være et meget passende navn ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke!!!
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 10:00

Stort, stort tillykke med hende. Det er lige sådan en jeg ønsker mig. Jeg venter føl efter De Noir/Nobleman og hoppen har en stor blis og sokker, så der er en chance for, at min bliver lige så smuk... drømme, drømme... Hoppen er gået en uge over tid nu, så jeg kan snart ikke vente mere. :-)


Venlig hilsen Rikke

www.stald-night-and-day.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 10:49

1000 mange tak for jeres rosende ord om mit perfekte drømmeføl:)


Jeg synes selv Miss Perfection er helt i top til hende eller Limited Edition..

Men nu er vi 4 der skal være enige før papirene kan sendes ind:)


Der kommer nye billeder sener idag


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE med det fantastiske hoppeføl
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 11:47

Jeg bryder mig slet ikke om navne med miss dit og dat - så jeg stemmer klart for


Limited Edition (y)




Jannie

Grafiker | Hestene
Øgårdens Sammie

Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx


lånehoppen Dream Girl har termin 1.3.2011 med Fürst Romancier


R.I.P. Sisse min... 21.7.1989-24.12.2009

- knap 20 fantastiske år sammen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 12:48

Så har tøsen være ude:)


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 766754543
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 12:57

Mums mums mums. Hold da helt op hun er lækker.


Stort tillykke med hende


Mvh Kit



I used to have an open mind but my brain kept falling out.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke pige
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 13:34

Hvor er hun da bare helt perfekt


Endnu engang tillykke med hende :)


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


Lykkelig ejer af et fantastisk Heartbeat afkom :)


"Sweet Grace" halvblodshoppe fra 2008 e. Casir Ask sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 er du så færdig : )
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 13:48

Er du så færdig for et blære føl


Hold da op hun er lækker



I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs.



...................................

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mums.....
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 14:07

TOTALT glansbillede... wow, hvor er hun perfekt lækker. Stort tillykke...

Er desuden vild med afstamningen...


Hilsen Mette


*********************


Undervisning ved berider Kenn Rehmeier tilbydes i Tylstrup (9382)

Skriv for mere info!


0
0
Svar på denne tråd
 
 :):):):):):):):)
Forfatter: 
Dato:  29-04-2010 14:16

Mange mange tak:)


Dyrlægen har lige været her, han roste hende også til skyerne:)


Så vi er meget meget stolte:)


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kæmpe stort TILLYKKE :-)
Forfatter: 
Dato:  30-04-2010 15:06

Som Mette siger Sikke et glansbillede hun er... Hold op hun er for lækker.. kan godt forstå at i er stolte af hende..

Held og lykke til jeg :-)



MVH Lisette.



Venter føl efter Uno Don Diego i April 2010.


Hingste føl født den 16/4-2010 efter BH Don Schufro og Cometofortunen xx.


http://www.fortunen-xst.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 as good as it gets.
Forfatter: 
Dato:  30-04-2010 18:23

Woooooooow, kan det overhovedet blive bedre... Hold fast hvor er hun skøn, intet mindre end perfekt.


Stort tillykke, hvor må det være fantastisk at have sådan et vidunder i stalden, man kan da slet ikk styre sin forelskelse... - Ved godt navnet er brugt før, og dermed ikke helt nyt... men det første jeg tænkte var :


Million Dollar Baby


Intet mindre kan gøre det, men synes nu også Miss Perfection er lige i øjet.


Woooooowwwww, savle savle. og så en piiiige... ajjj, men altså. I'm in love. vis endeligt flere billeder af den skønne pige...


"Hvo intet vover - Intet vinder"

Anne Krogh

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-05-2010 09:36

Ihh sikke mange der har skrevet i denne tråd:) Bliver jo helt overvældet:)

1000 Tak for jeres fine kommentare:)


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyt Nyt Nyt
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 10:27

Så hun dælme på banen igen:)


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 smuk smuk smuk...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 11:27

hun er altså bare SÅ yndig..

Bliver helt misundelig, havde sådan glædet mig til at lave en gribaldi på min hoppe, men sådan skulle det jo desværre ikke være..

mange gange held og lykke med hende, det ser meget lovende ud i hvertfald


Rosita

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 12:24

Rosita: Mange tak:) Vi havde håbet at kunne lave en mere, men kan desværre ikke få mere Gribaldi sæd..


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Gribende smukt føl
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 23:04

Hjerteligt til lykke med det mest gribende, smukke hoppeføl - her har malermesteren virkelig givet sig god tid og gjort sig stor umage med at male perfekt. Whaw hvor er du heldig.


Skal hendes navn rumme både noget fra far og mor eller har du nogen preferencer omkring hvilket forbogstav der skal bruges eller eller eller er der helt frit slag?


Black Diamond efter hendet smukke diamantformede stjerne.


Hvad hedder hendes mor?


Venlig hilsen


Ane


Stutteri Stillebækken

avler wpbr på europas bedste blodlinier

avler i welsh-regi for at opnå størst mulig frihed



www.stutteri-stillebaekken.dk


www.stutteri-stillebaekken.dk/ picture.aspx

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  06-05-2010 07:56

AneK »Stutteri Stillebækken« Mange 1000 tak:)

Hendes Mor hedder Miss Dior

Vi vil gerne have Miss med i det så der er lidt fra mor hesten:)

Indtil videre har vi selv:

Miss Perfection

Miss Dibaldi

Miss Pretty Woman


Men synes nu også dit forslag evt Miss Black Diamond er flot:)


Vi er jo bare 4 der skal være enige og det er vi bestemt ikke:)



Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hun skal
Forfatter: 
Dato:  06-05-2010 09:09

da hedde

miss perfection.. for hun er da perfekt..

0
0
Svar på denne tråd
 
 navneforslag
Forfatter: 
Dato:  06-05-2010 21:56

Jeg kan så godt lide at føllets navn begynder med samme forbogstav som faderen. Fint med Miss foran som noget hun får fra sin mor. Mors navn er også navnet på et fransk modehus... Hvad med


Miss Glamour eller Miss Givenchy?


Venlig hilsen


Ane


Stutteri Stillebækken

avler wpbr på europas bedste blodlinier

avler i welsh-regi for at opnå størst mulig frihed



www.stutteri-stillebaekken.dk


www.stutteri-stillebaekken.dk/ picture.aspx

0
0
Svar på denne tråd
 
 smuk, smukkere, osv..
Forfatter: 
Dato:  06-05-2010 23:04

Smuk og bedårende...


Miss Grenadine Perfection

Miss Grace

Miss San Griabli

Miss Gribilda ( omskrivning af Gribaldi )


Birgitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-05-2010 23:11

Når man er malet så flot synes jeg det eneste rigtige må være


Miss Limited edition

For hold da op sådan en prinsesse kan da ikke være bestilt bedre, der er med garanti ikke mere end en håndfuld født i år med de aftegn.

Jeg har i hvertfald sendt bud efter samme aftegn til min den lille der kommer her i maj.


Mvh Anja


Nul tolerance overfor Snydere, fuskere og tyvagtige

mennesker!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-05-2010 08:59

Jeg synes også selv Limited Edition, med blev stemt ned..


Nu er Miss Black Pearl også oppe og vende:)


Det er en jungle med det navn synes jeg især til hende her:)


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges.

Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 MissUndelig ;)
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 23:49

Hun er godt nok helt betagende smuk - og så af Gribaldis 'sidste følårgang' - og så så perfekt malet som de kan blive! Der er vist nogen, der har skudt papegøjen ;)


STORT STORT tillykke


Hvad med at kalde hende MisUndelig? ;)


PS: Husk at tage nogle billeder af hendes bedårende hoved uden grime! ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider