|
|
| Føl e Gribaldi/De Noir |
|
|
Ja her kl 09.55 valgte Miss Dior at fole, var godt klar over det var ved at være tid så jeg snuppede en fri dag:) Det blev til en ordentlig langbenet dame sort med 4 hvide sokker og en smuk stor stjerne, lige som vi havde bedt om.. Mor og datter har det godt, og Miss Dior er så super glad for sin lille ny:) Billeder kommer..
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges. Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følle.. |
|
|
Tillykke med føllet.. Det lyder til af være en lille lækker sag..  Glæder mig til af se billeder.. Hilsen Katja..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke! |
|
|
Skønt når man får lige det man ønsker sig. Spændende føl, det kan da kun være godt  Tillykke
Reni Nielsen, Stutteri Krone www.stutterikrone.dk Sælges; 1-års vallak e. Rush Hour/Donnergraf/Weltloewe, 4-års hoppe e. Londonderry/Bernstein, hingsteføl e. Blue Hors Rosoff/Donnergraf/Weltloewe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Dior.... |
|
|
Tillykke med det perfekte føl  Glæder mig utrolig meget til at komme ud og se hende og klappe dejlige Dior..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke med det meget fine hoppeføl. Glæder mig til at se hende foldet ud  Rosita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE!!!! |
|
|
Tillykke...Med drømmeføllet...Wauw en lækker lille skønhed med perfekt farve og aftegn... og sikke en kanon afstamning lige efter mit hovede!! kan godt forstå hun er en beholder!!!! Glæder mig til at se nye billeder når hun er foldet mere ud! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EJ ALTSÅ!!!! |
|
|
STORT tillykke Anja. Det er jo perfekt når det er lige som man har ønsket sig. Hvor er hun bare bedårende!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
1000 tak:) Hun er virkelig et drømmeføl:) Modtager gerne navneforslag:)
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges. Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hun er da aldeles |
|
|
bedårende, og med smuk farve og aftegn. Tillykke med hende. Hilsen Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke tillykke :) |
|
|
Stort tillykke med hende. Så går drømme i opfyldelse en gang i mellem. Dejligt at se  Hun ser jo helt perfekt ud "Miss Perfection"
Hilsen
Margrethe
Stald-Sortebjerg www.stald-sortebjerg.dk Lykkelig ejer af et fantastisk Heartbeat afkom 
"Sweet Grace" halvblodshoppe fra 2008 e. Casir Ask sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med det smukke føl :-) |
|
|
Kære Anja Mange gange tillykke med det perfekte føl, hun er bare superfin.  Det er sjovt at se, at din hoppe er rød og så giver et sort føl, men det er nok fordi De Noir også er sort..? Fik selv en rød Gribaldi-dreng efter rød hoppe sidste år, han har også fine aftegn, men havde ønsket en ligesom din i sort frakke.  Held og lykke med hende... Mange venlige hilsener Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ssssssssssss |
|
|
Stort tillykke med føllepigen Anja, hun er rigtig fin.. Det må da være en beholder, eller hvad?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Very nice :o) |
|
|
Tillykke!! Jeg glæder mig meget til at se hende foldet ud - men malingen er da i hvert fald i orden 
Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster
*** Fløjhingst, DSP 2009 *** *** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 *** *** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
1000 tak for alle jeres kommentarer:) Camilla: Ja hun er en klar beholder:)
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges. Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sorte pige |
|
|
Hvor er hun da bare fin! Sikke en farvelade - det bliver jo ikke bedre! Og så en ædel hoppe med lange ben. Heldige jer! STORT tillykke! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
Slet ikke misundelig, overhovedet ikke.... (ironi)  Totalt misundelig!! Man må sige, at du virkelig har skudt papegøjen der, med skønne forældre, det rigtige køn og så farve/farvelade - mums!
Thrine ***
Spændende heste sælges: - 2 års dressurhoppeplag - 1 års dressurplage - ifolet avlshoppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smuk følle |
|
|
Sikke en fin lille skønhed  Hvad med at kalde hende noget i retning af: Miss Dona / Donatella / Donatelle versace eller bare Miss Versace? Kunne så også bruge et andet designer navn  Miss Gucci fx 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor ikke?! ;o) |
|
|
Eller helt i den anden grøft: DAIMI 
Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster
*** Fløjhingst, DSP 2009 *** *** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 *** *** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tillykkke... |
|
|
Hvor er hun smuk.. Kan huske jeg gav et bud på hvordan følle kom til at se ud, 2 korte sokker for og 2 lange bag blis og snip. Er det en lille hvid plet over venstre næsebor. Angelica Heavenly Star ( Angie )
Med udgangspunkt i Dior parfume : Diorella Dior
Dior Star Dolce Vita J´adore Dior
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hvad kan man ellers sige, til et smukt hoppeføl som hende  Kan godt forstå hun er en beholder Annette
Kvalitets avl af springheste Forhandling af Marstall, Myoplast, Myo+ og TRM Nu også HorseLux produkter, bla. Fiberpiller Safemate folingsalarmer udlejes Book allerede nu
www.stutteri-taldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hun ser smuk ud. Spændende afstamning! Glæder mig til at se hende foldet mere ud.
Hilsen Christina med Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.) Samt venter Fassbinder føl maj 2010. Smuk shetlandshoppe søger nyt godt hjem. Hjem før pris! Evt udlån. Kontakt mig ved interesse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen, |
|
|
Stort tillykke med hoppen.Det er ingen sag når man får dem som man har bestilt dem Jeg glæder mig til at se udebilleder... Navneforslag: De Noice eller De Nice..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tillykke!!! |
|
|
Stort, stort tillykke med hende. Det er lige sådan en jeg ønsker mig. Jeg venter føl efter De Noir/Nobleman og hoppen har en stor blis og sokker, så der er en chance for, at min bliver lige så smuk... drømme, drømme... Hoppen er gået en uge over tid nu, så jeg kan snart ikke vente mere. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
1000 mange tak for jeres rosende ord om mit perfekte drømmeføl:) Jeg synes selv Miss Perfection er helt i top til hende eller Limited Edition.. Men nu er vi 4 der skal være enige før papirene kan sendes ind:) Der kommer nye billeder sener idag
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges. Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE med det fantastiske hoppeføl |
|
|
Jeg bryder mig slet ikke om navne med miss dit og dat - så jeg stemmer klart for Limited Edition 
Jannie Grafiker | Hestene Øgårdens Sammie Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx lånehoppen Dream Girl har termin 1.3.2011 med Fürst Romancier
R.I.P. Sisse min... 21.7.1989-24.12.2009 - knap 20 fantastiske år sammen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 766754543 |
|
|
Mums mums mums. Hold da helt op hun er lækker. Stort tillykke med hende Mvh Kit
I used to have an open mind but my brain kept falling out.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smukke pige |
|
|
Hvor er hun da bare helt perfekt  Endnu engang tillykke med hende 
Hilsen
Margrethe
Stald-Sortebjerg www.stald-sortebjerg.dk Lykkelig ejer af et fantastisk Heartbeat afkom 
"Sweet Grace" halvblodshoppe fra 2008 e. Casir Ask sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er du så færdig : ) |
|
|
Er du så færdig for et blære føl  Hold da op hun er lækker 
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs. ...................................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mums..... |
|
|
TOTALT glansbillede... wow, hvor er hun perfekt lækker. Stort tillykke... Er desuden vild med afstamningen...
Hilsen Mette *********************
Undervisning ved berider Kenn Rehmeier tilbydes i Tylstrup (9382)
Skriv for mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :):):):):):):):) |
|
|
Mange mange tak:) Dyrlægen har lige været her, han roste hende også til skyerne:) Så vi er meget meget stolte:)
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges. Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæmpe stort TILLYKKE :-) |
|
|
Som Mette siger Sikke et glansbillede hun er... Hold op hun er for lækker.. kan godt forstå at i er stolte af hende.. Held og lykke til jeg 
MVH Lisette. Venter føl efter Uno Don Diego i April 2010.
Hingste føl født den 16/4-2010 efter BH Don Schufro og Cometofortunen xx.
http://www.fortunen-xst.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| as good as it gets. |
|
|
Woooooooow, kan det overhovedet blive bedre... Hold fast hvor er hun skøn, intet mindre end perfekt. Stort tillykke, hvor må det være fantastisk at have sådan et vidunder i stalden, man kan da slet ikk styre sin forelskelse... - Ved godt navnet er brugt før, og dermed ikke helt nyt... men det første jeg tænkte var : Million Dollar Baby Intet mindre kan gøre det, men synes nu også Miss Perfection er lige i øjet. Woooooowwwww, savle savle. og så en piiiige... ajjj, men altså. I'm in love. vis endeligt flere billeder af den skønne pige...
"Hvo intet vover - Intet vinder" Anne Krogh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ihh sikke mange der har skrevet i denne tråd:) Bliver jo helt overvældet:) 1000 Tak for jeres fine kommentare:)
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges. Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nyt Nyt Nyt |
|
|
Så hun dælme på banen igen:)   
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges. Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smuk smuk smuk... |
|
|
hun er altså bare SÅ yndig.. Bliver helt misundelig, havde sådan glædet mig til at lave en gribaldi på min hoppe, men sådan skulle det jo desværre ikke være.. mange gange held og lykke med hende, det ser meget lovende ud i hvertfald  Rosita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Rosita: Mange tak:) Vi havde håbet at kunne lave en mere, men kan desværre ikke få mere Gribaldi sæd..
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges. Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gribende smukt føl |
|
|
Hjerteligt til lykke med det mest gribende, smukke hoppeføl - her har malermesteren virkelig givet sig god tid og gjort sig stor umage med at male perfekt. Whaw hvor er du heldig. Skal hendes navn rumme både noget fra far og mor eller har du nogen preferencer omkring hvilket forbogstav der skal bruges eller eller eller er der helt frit slag? Black Diamond efter hendet smukke diamantformede stjerne. Hvad hedder hendes mor? Venlig hilsen Ane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
AneK »Stutteri Stillebækken« Mange 1000 tak:) Hendes Mor hedder Miss Dior Vi vil gerne have Miss med i det så der er lidt fra mor hesten:) Indtil videre har vi selv: Miss Perfection Miss Dibaldi Miss Pretty Woman Men synes nu også dit forslag evt Miss Black Diamond er flot:) Vi er jo bare 4 der skal være enige og det er vi bestemt ikke:) 
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges. Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| navneforslag |
|
|
Jeg kan så godt lide at føllets navn begynder med samme forbogstav som faderen. Fint med Miss foran som noget hun får fra sin mor. Mors navn er også navnet på et fransk modehus... Hvad med Miss Glamour eller Miss Givenchy? Venlig hilsen Ane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smuk, smukkere, osv.. |
|
|
Smuk og bedårende... Miss Grenadine Perfection
Miss Grace
Miss San Griabli
Miss Gribilda ( omskrivning af Gribaldi )
Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Når man er malet så flot synes jeg det eneste rigtige må være Miss Limited edition For hold da op sådan en prinsesse kan da ikke være bestilt bedre, der er med garanti ikke mere end en håndfuld født i år med de aftegn. Jeg har i hvertfald sendt bud efter samme aftegn til min den lille der kommer her i maj.
Mvh Anja Nul tolerance overfor Snydere, fuskere og tyvagtige mennesker!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg synes også selv Limited Edition, med blev stemt ned.. Nu er Miss Black Pearl også oppe og vende:) Det er en jungle med det navn synes jeg især til hende her:)
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Super lækker broget hingsteføl e. De Noir/Hoelgaard´s Kontrast sælges. Skøn charmetrold broget pony hingste føl sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MissUndelig ;) |
|
|
Hun er godt nok helt betagende smuk - og så af Gribaldis 'sidste følårgang' - og så så perfekt malet som de kan blive! Der er vist nogen, der har skudt papegøjen  STORT STORT tillykke Hvad med at kalde hende MisUndelig?  PS: Husk at tage nogle billeder af hendes bedårende hoved uden grime! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|