Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Betaling..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2010 09:53

Min hoppe er ligenu nede på Bøgegården for at blive insemineret ved Laurino.


Men jeg er så kommet i tvivl om et spørgsmål jeg ikke fik stillet dernede. Hvis nu hoppen ikke kommer i fol ved 1. rate, skal jeg så betale den endnu engang hvis jeg forsøger mig med den samme hingst igen eller hvordan?


Håber på nogle svar :)



Mvh.

Regina Sørensen


Med den højtelskede RDH hoppe Wega


www.123hjemmeside.dk/vidtskue

0
0
Svar på denne tråd
 
 Betaling
Forfatter: 
Dato:  22-04-2010 09:57

Nej, det normale er at betaling af 1. rate giver ret til inseminering/bedækning i hele den indeværende sæson.


Oftest kan man endda få lov til at skifte til en anden hingst fra samme station, hvis hoppen ikke bliver drægtig. Så betaler man bare en evt difference og så en ny indberetning til Landskontoret.



Mvh.
Charlotte


Til salg:

3-års DV-hoppe, 164 cm, e. Itsabrahma xx - Heslegårds Louis

3-års DV-hoppe, 160 cm, e. Wolkentanz II - Heslegårds Rubin

3-års WM-hoppe, 119 cm, e. HS Janus - Singels Chip Wip

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2010 10:12

Okay. Tak for svar :)



Mvh.

Regina Sørensen


Med den højtelskede RDH hoppe Wega


www.123hjemmeside.dk/vidtskue

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider