Er der nogen som har prøvet at have en hoppe som var falsk drægtig ??
Ja, min gamle hoppe var...hun lignede fuldstændig en der skulle have tvillinger og opførte sig som en drægtig hoppe...men da der var gået 13 mdr, var der ikke noget føl alligevel, hun fik så året efter.
Hun var så ikke scannet først.
Den hoppe jeg har nu er scannet.
Berit Jensen
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet