Jeg har en hoppe der også er godt oppe i årene. Hun bærer sit 8 føl og plejer at fole stort set på termins dato og er lige efter bogen.
Hun gik så gold sidste år og er nu gået 8 dage over tid. Hun blev meget blød og sat i bagparten ca. 14 dage før termin og skeden begyndte at ændre sig. Det er dog først nu hendes stål er blevet meget spændt. Hun har ikke sat vokspropper endnu.
I går var hun meget underlig og havde plukveer i gåraftes så jeg troede at nu skulle det være, men jeg venter dog stadig.
Hun er flot drægtig, har ikke været overvægtig denne gang og selvfølgelig heller ikke tynd hvilket så har medført at hun heller ikke har været så stor som de andre gange hvor hun også har fået nogle meget store føl. Hun er rigtig flot i pelsen.
Jeg håber det snart sker for hun ligner en som gerne vil have sin krop igen...