Jeg fik i mandags et dejligt hoppeføl,Men den havde en forfærdelig snorken da den drak mælk og der løb mælk ud af næsen. Det blev så bedere dag for dag(dyrelægen var ude flere dag i træk, men det var fordi den havde bukkehov men tjekkede selvfølgelig den mislyd )
Idag larmer det ikke når den drikker,Men vis jeg lægger hånden på spiserøret når den drikker er det ligesom der er grus/sten i når den synker.
er der nogen der har prøvet noget ligende og evt kan sige hva det er 