Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

jer der er vant til at avle
Forfatter: 
Dato:  17-04-2010 07:37

Jeg fik i mandags et dejligt hoppeføl,Men den havde en forfærdelig snorken da den drak mælk og der løb mælk ud af næsen. Det blev så bedere dag for dag(dyrelægen var ude flere dag i træk, men det var fordi den havde bukkehov men tjekkede selvfølgelig den mislyd )

Idag larmer det ikke når den drikker,Men vis jeg lægger hånden på spiserøret når den drikker er det ligesom der er grus/sten i når den synker.

er der nogen der har prøvet noget ligende og evt kan sige hva det er

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-04-2010 07:49

Det lyder da som om den har hul i ganen, har dyrlægen tjekket det ?

Hilsen Berit

Flere dejlige og velgående heste tilsalg, se profil eller www.staldlindballe.dk

Kursus afholdes løbende med Thomas Dolleris Larsen

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-04-2010 08:46

Jeg fik et ponyføl for mange år siden, hvor mælken også kom ud af næsen og en ligesom kastede op efter måltiderne. Nu ved jeg jo godt at heste ikke kan kaste op, men dyrlægen slog det bare hen med at den nok bare var forslugen og havde det i munden. Senere måtte vi aflive den akut, da den stod med et kæmpe spiserørsbrok, så det var rigtig trist.

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

Sælges; 1-års vallak efter Rush Hour/Donnergraf/Weltloewe, 4-års velgående hoppe efter Londonderry/Bernstein (i proffesionel ridning)

0
0
Svar på denne tråd

kikkert ned i halsen
Forfatter: 
Dato:  17-04-2010 09:43

den er tjekket så langt ned i ganen som dyrelægen kunne få fingerne ned der er ikke hul i ganen var bange for den havde ganespaldning. det er ligesom om det er længere ned( omkring halvt nede på halsen) vis den bliver ved skal den ha kikkert ned i halsen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider