Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 snart ny avlshoppe
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 20:11

Jubii.. har lige overtalt manden til at købe en ny avlshoppe. Havde ellers skåret ned på avl fordi vi ikke havde fået solgt en eneste af de 3 fra sidste år ¨så der er hun ifolet de 2 bedste ud af 3 hopper. Men idag blev vi tilbudt en halvsøster til den ene vi har og det var bare for godt til at sige nej til.

Hoppen er efter Don Schufro/world cup I/Lauries Crusador hun er 3 år og helsøster var championesse sidste år.

Den skal lige hjem fra tyskland hvor den har været i ridning i 3 måneder men så skal den ifole med Romanov som jeg ellers altid har sagt jeg ikke turde bruge billede er af helsøster


Hilsen Berit


Flere dejlige og velgående heste tilsalg, se profil eller www.staldlindballe.dk


Kursus afholdes løbende med Thomas Dolleris Larsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv man kan
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 20:16

ikke se dine billeder



MVH Janni


Livet er for kort

til skøre

kugler







0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 21:15

Tillykke med hoppen, men kan desværre heller ikke se billederne


MVH Sarah Sørensen


www.bricksite.com/charmeur-pinto


Nu med den dejligste hoppe efter Cajus !


0
0
Svar på denne tråd
 
 Berit Lindballe
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 22:43

Kan du SÅ få fixet det med de billeder


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


Lykkelig ejer af et fantastisk Heartbeat afkom :)


"Sweet Grace" halvblodshoppe fra 2008 e. Casir Ask sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 prøver igen
Forfatter: 
Dato:  17-04-2010 07:48


Hilsen Berit


Flere dejlige og velgående heste tilsalg, se profil eller www.staldlindballe.dk


Kursus afholdes løbende med Thomas Dolleris Larsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 NØØØØØØØØØJ
Forfatter: 
Dato:  17-04-2010 14:14

Hun ser godt ud...!




Jannie

Grafiker | Hestene
Øgårdens Sammie

RDH · 2005 · Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx
lånehoppen Dream Girl (ins. m/Fürst Romancier)


R.I.P. Sisse min... 21.7.1989-24.12.2009

- knap 20 fantastiske år sammen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke....
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 10:01

Tillykke med indkøbet. Lyder som en rigtig spændende hoppe og søsteren ser da knaldgodt ud!


Thrine
***

2 super lækre DV dressurføl sælges!

* Ærespræmie-hoppeføl efter Swarovski -video haves

* hingsteføl efter Don Schufro, mor helsøster til Future Cup


0
0
Svar på denne tråd
 
 Charmerende søster
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 10:07

Enig :) Søsteren ser lækker - og ret ædel - ud, men måske ikke så stor.

Hvor stor er den I har købt?



Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster

*** Fløjhingst, DSP 2009 ***
*** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 ***
*** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 15:08

Ja søster er smækker..

Har sådan set købt hoppen ubeset har selv en halvsøster efter de niro og har set deres mor som er en stor damen med en stor motor. Helsøster som i har set billeder af er super gående og total smækker, så jeg satser på den vi køber har lidt af samme klasse. Sælger som jeg stoler meget på og allerede har købt 2 hopper af mener den bliver super at avle på selv om den er større og grover end søster på billeder. Den måler 172 så det bliver dejligt ikke at skulle tænke på str. ved de hingste vi skal bruge.

Hun kommer fra tyskland i næste uge så skal jeg nok tage billeder.

Andreas har set hende i vinters og syntes hun var en stærk hest med en god motor så kan vist ikke gå helt galt.


Hilsen Berit


Flere dejlige og velgående heste tilsalg, se profil eller www.staldlindballe.dk


Kursus afholdes løbende med Thomas Dolleris Larsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spændende..
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 15:27

Det lyder jo spændende. Du må helt sikkert huske at sætte billeder ind når hun kommer hjem!

Er hun også rød som søster?


Thrine
***
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 17:18

ja hun er leverrød med 3 sokker og mener også hun har noget i hovedet men det får vi at se når hun kommer. Syntes også det er ret spændende er også kun fordi jeg kender avler så godt og hun er ren i røngen jeg tør købe ubeset. Der skulle komme en køber til hende imorgen så vi blev nød til at slå til og siden hun står 2 timer på den anden side af hamborg så fik vi ikke lige kigget inden vi måtte bestemme os.


Hilsen Berit


Flere dejlige og velgående heste tilsalg, se profil eller www.staldlindballe.dk


Kursus afholdes løbende med Thomas Dolleris Larsen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider