Jubii..
har lige overtalt manden til at købe en ny avlshoppe. Havde ellers skåret ned på avl fordi vi ikke havde fået solgt en eneste af de 3 fra sidste år ¨så der er hun ifolet de 2 bedste ud af 3 hopper. Men idag blev vi tilbudt en halvsøster til den ene vi har og det var bare for godt til at sige nej til.
Hoppen er efter Don Schufro/world cup I/Lauries Crusador hun er 3 år og helsøster var championesse sidste år.
Den skal lige hjem fra tyskland hvor den har været i ridning i 3 måneder men så skal den ifole med Romanov som jeg ellers altid har sagt jeg ikke turde bruge
billede er af helsøster