Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 oldenborg avl
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 06:15

hej.


jeg er lidt itvil hvordan jeg skal gøre vis jeg gerne vil ha mit føl til følskue. Oldenborg avl


Hvordan transpoter man føllet i trailer??


Skal hoppen flettes??


Skal jeg løbe med hoppe eller er den fri??

0
0
Svar på denne tråd
 
 oldenborg
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 06:39

var lige inde på oldenborg avl hjemme side men jeg kan ikke se hvornår der er følskue


er der nogen der ved hvornår der er det ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 følskue
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 07:43

Hej Karina.

Datoerne er ikke offentliggjort endnu....


Jeg ved følskuerne får en ny form i år, og den er heller ikke kende endnu...


Jeg plejer at gøre så begge (hoppe og føl) er gjort klar til fremvisning. (flettet, hoppen vasket etc...) Føllet skal kunne trækkes med, men vises typisk løs ved siden af hoppen. På ring trækkes den ved siden af hoppen.


Du må holde øje med medlemsbladet, og måske hjemmesiden... Ved dog ikke om det kommer på nettet....



OLDENBORGHESTE FRA ØSTENSGAARD

CAMILLA LARSEN


Venter stadig 1 Baccarat xx føl april 2010


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 13:59

Sorry, jeg lige "spammer" din tråd med noget andet, men får vi ikke et lille billede af dit nye vidunder?


Så vidt jeg lige husker var det Coney, du havde brugt ikke? Venter selv en Coney-basse om 3 uger, så jeg er VILDT nysgerrig efter at se din .


Mange hilsner


Sofie


Oldenborg heste er bare det bedste


Venter føl efter Sanddallunds Coney/Milan af Kloster primo maj 2010- til salg hvis hingst



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider