Jeg ved følskuerne får en ny form i år, og den er heller ikke kende endnu...
Jeg plejer at gøre så begge (hoppe og føl) er gjort klar til fremvisning. (flettet, hoppen vasket etc...) Føllet skal kunne trækkes med, men vises typisk løs ved siden af hoppen. På ring trækkes den ved siden af hoppen.
Du må holde øje med medlemsbladet, og måske hjemmesiden... Ved dog ikke om det kommer på nettet....