Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hvilken frederiksborg hingst
Forfatter: 
Dato:  15-04-2010 08:42

Jeg har en tre års hoppe efter Sar Vejleby, og moren er halv araber/dv. Hun er en spinkel type så vil gerne ha noget fylde og højde på hende. Nogen forslag?

0
0
Svar på denne tråd
 
 udvalget
Forfatter: 
Dato:  15-04-2010 10:10

fhf.dk/frh-hingsteliste-2010.php


afstamningen gør at mine første valg falder væk :(


du er også nød til at vælge efter dem med mest frederiksborgblod, når du i forvejen har 50% fremmedblod.


nu skal fylden nok komme mere når hun bliver ældre,

men Charming, aschlan, Bolero der er lidt flere hvis du vil køre en tur over broen.



Jytte Hansen


Som egentlig færdes på HN som privatperson :)


Sælges:


4 års Frederiksborg vallak efter Mignon Vejvad, Tilredet

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider