Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Åbenhus17. DSP har i valgt hingst
Forfatter: 
Dato:  14-04-2010 14:01

Hej

Skal i til åben hus hos Stutteri Stald Nørlund på lørdag d. 17 april? Vi har jo nok bestemt hvilke hingste vi skal bruge, men en sammenligning er jo aldrig af vejen. Vi skal bruge dressur stjernen Don´t Forget Me, men glæder os til at se om han nu også overstråler alle de andre hingste med andet end charme, selvtillid og utroligt lækkert hår.

Gad godt at have set det store udvalg af DSP hingste der efter sigende var samlet til hingsteshow i Vallensbæk, der var da vist også rig mulighed for at sammenligne dejlige DSP hingste.


Don´t Forget Me bliver ihvertfald vist under rytter, og mon ikke Riccorio, Charming Boy og Eltino også er at finde under rytter.


Hanne


0
0
Svar på denne tråd
 
 Åbent hus
Forfatter: 
Dato:  14-04-2010 16:28

Vi skal også derop, men i modsætning til dig, skal jeg kigge på deres connemarahingste.


Venter i øjeblikket føl efter kilpatrick boy og er spændt på at se andre afkom efter ham.





Mvh

Mette


Sommergræs i Kolding tilbydes

Se mere her



0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan desværre nok ikke nå det.
Forfatter: 
Dato:  14-04-2010 18:37

Jeg ville egentlig gerne derned, da vi lige har købt en hoppe dernede, men vi skal desværre i byen og spise den dag...:(


Jeg ville glæde mig til at se boggie dancer under rytter og selvfølgelig Charming Boy.


Alligevel har vi valgt hingst til hoppen og det blev Magic dancer, så tror jeg det skal være en Charming næste år, han er bare for sød...:)


Og en fortsat god dag

til ALLE HNér...

Fra Michelle UDEN superhyppen Urban.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider