Hej
Skal i til åben hus hos Stutteri Stald Nørlund på lørdag d. 17 april? Vi har jo nok bestemt hvilke hingste vi skal bruge, men en sammenligning er jo aldrig af vejen. Vi skal bruge dressur stjernen Don´t Forget Me, men glæder os til at se om han nu også overstråler alle de andre hingste med andet end charme, selvtillid og utroligt lækkert hår.
Gad godt at have set det store udvalg af DSP hingste der efter sigende var samlet til hingsteshow i Vallensbæk, der var da vist også rig mulighed for at sammenligne dejlige DSP hingste.

Don´t Forget Me bliver ihvertfald vist under rytter, og mon ikke Riccorio, Charming Boy og Eltino også er at finde under rytter. 
Hanne