Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Rush Hour/Don Schufro hoppeføl
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 12:00

Jeg fik et yndigt hoppeføl efter Rush Hour/Don Schufro fredag aften d. 9. april 2010 - og nu fik jeg mig taget sammen til at lægge nogle billeder ind


Hun er selvfølgelig en klar beholder.


Her et ½ døgn:


Og 2½ døgn:


Hendes ene øre var lidt krøllet, da hun havde "benet på nakken". Hoppen havde også svært ved at få hende presset ud. Hun lå og rullede rundt - så jeg måtte risikere liv og lemmer og stille mig i hjørnet og hjælpe til Men vi overlevede da alle tre!


Hun ligner meget hendes helbror fra forrige år i eksteriør, synes jeg.


Navneforslag er velkomne. Jeg har ikke besluttet om hun skal starte med R eller D.


Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Trine.
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 12:04

Endnu engang tillykke med dit fantastiske HOPPEFØL

Glæder mig meget til at se hende live.


Kan godt forstå det er en beholder...

Gud ved om hun kan danse polka


Knus






Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke tillykke :)
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 12:08

Hvor er hun bare fiiin :)


Hende vil jeg da også rigtig gerne hilse på en dag :)


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


Lykkelig ejer af et fantastisk Heartbeat afkom :)


"Sweet Grace" halvblodshoppe fra 2008 e. Casir Ask sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 12:13

Hun ser super fin ud....


Vh Lone


www.lonerytter.dk


Venter føl efter Romanov/Baroncelli 6. april 2010

Snart med De Niro/Prince Thatch xx hoppe i stalden

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 13:53

hun er da virkelig fin.. kan godt forstå hun er en beholder..

0
0
Svar på denne tråd
 
 En til mig, tak :o)
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 14:26

Hvor er hun bare YNDIG!!


Hvad med...

Right Darling

..eller måske..

Desert Rose

..så har du begge forbogstaver ;)



Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster

*** Fløjhingst, DSP 2009 ***
*** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 ***
*** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 16:32

Tillykke med dit fine hoppeføl


Lone


5 års DV hoppe søger ny ejer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige Rush Hour
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 18:54

Hun ser godt nok dejlig ud! Også en rigtig spændende kombination. STORT tillykke herfra :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kære Trine
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 19:57

Stort tillykke med din "beholder", dejligt at det endelig blev en hoppe:)


Nu har jeg jo været så heldig allerede at have set hende "live" og hun er bare så yndig, sikke et udtryk:)


Knus Annette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 20:37

Stort tillykke med det dejlig hoppeføl, klart at hun er en beholder.



Mvh.
Charlotte


Til salg:

3-års DV-hoppe, 164 cm, e. Itsabrahma xx - Heslegårds Louis

3-års DV-hoppe, 160 cm, e. Wolkentanz II - Heslegårds Rubin

3-års WM-hoppe, 119 cm, e. HS Janus - Singels Chip Wip

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kæmpe tillykke
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 20:45

Jeg er bare så misundelig... Håber min Schufro levere et eksamplar som dit..


Hun burde da hedde noget med Diva eller sådan noget...


Endnu engang kæmpe tillykke.


MVH


Anita H. Damm



Så blev vi nr. 3 til distriktsmesterskabet i D14 for senior - 6år gammel og klassens yngste hest.






0
0
Svar på denne tråd
 
 nææææ..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 21:18

Tillykke med "barnet", sådan en bette blis kan man da ikk´ være bekendt at kalde en "beholder" :-)


...men hun ligner godt nok sin bror! Hvor stor er hun?

0
0
Svar på denne tråd
 
 nøøøjjjj....
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 21:56

... hvor er hun fin...


Tillykke med hende...


Hilsen Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 08:07

Tak for lykønskningerne Det er altid dejligt at få bekræftet, at man ikke bare selv er helt forblændet


Nu har jeg jo ventet 7 år på et hoppeføl efter denne hoppe, så er det jo dejligt, når det er sådan et fint tillidsfuldt eksemplar, der kommer ud.


Jakobine: Så nåede du at se billeder inden du kommer og ser hende i morgen Måske der bliver taget et par bevægelsesbilleder af hende i morgen, som kan vises frem


Margrethe: Du er meget velkommen. Når du at få føl inden min barsel slutter? (19. maj)


Anita: Jeg er sikker på, at du også får et dejligt hoppeføl! Der kan heller ikke være længe til - jeg glæder mig til at se billeder af hende


Marianne: Du må jo komme forbi og besøge en dag... Det er jo ikke størrelsen, men gørelsen det kommer an på, ved du nok.

Hun var ca. 100 cm da hun blev født - ca samme størrelse som brormand.


Mht. navne havde jeg overvejet Rihanna - men jeg kan se, at Charlotte har én med det navn - dog ikke en varmblodshoppe. Overvejer "Dancing Rebelle" - så må vi håbe hun kan danse - men trods alt nok ikke polka


Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Yndig yndig
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 13:02

Hej Trine


Hun er vel nok YNDIG. Vi glæder os til at se hende live.. og en beholder. SÅDAN


- LIVING IS....
Knowing which bridges to burn and which to cross...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rhianna
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 13:08

Næh nej Trine, min hedder Rhianna, der er stor forskel. Rhianna er englænder, Rihanna er fra Barbados.



Mvh.
Charlotte


Til salg:

3-års DV-hoppe, 164 cm, e. Itsabrahma xx - Heslegårds Louis

3-års DV-hoppe, 160 cm, e. Wolkentanz II - Heslegårds Rubin

3-års WM-hoppe, 119 cm, e. HS Janus - Singels Chip Wip

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 13:25

Hvor er hun fin :-)




Jannie

Grafiker | Hestene
Øgårdens Sammie

RDH · 2005 · Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx
lånehoppen Dream Girl (ins. m/Fürst Romancier)


R.I.P. Sisse min... 21.7.1989-24.12.2009

- knap 20 fantastiske år sammen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hun er for lækker...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 13:28

Hold da op for en supermodel... hvor er hun da lækker


Det der lige slog mig - da jeg så R & D...


Royal Dane....


Hjertelig tillykke med hende

Berit


Rigtige kvinder rider Fjordhest ....



Go'dag til Gazall Tyler

(er der en der kender Gazall og hans baggrund ? )

Farvel til Felix: http://www.dk-illusion.dk/Felix/ 6. okt.2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 13:41

Sikke en smart lille dame



MVH Janni


Livet er for kort

til skøre

kugler







0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 16:14

Et stort tillykke med det fine føl


Navneforslag:


Royal Donna eller Royal Diva


/Randi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikken en...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2010 00:40

Stort tillykke, hvor er hun yndig


Navneforslag:


Rihanna Rush

Devine/Donna Rush

0
0
Svar på denne tråd
 
 Barsel
Forfatter: 
Dato:  14-04-2010 04:05

Hej Trine.


June har termin d. 24/5.

Sidste år folede hun 12 dage før og det håber jeg jo lidt på hun gør igen i år.

I så fald er det inden din barsel slutter



Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


Lykkelig ejer af et fantastisk Heartbeat afkom :)


"Sweet Grace" halvblodshoppe fra 2008 e. Casir Ask sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smuksakken
Forfatter: 
Dato:  14-04-2010 08:12

Tak for navneforslag og roser


Nu har jeg besluttet, at hun skal hedde "Kaads Dancing Rebelle". Så må hun leve med dét formodentlig resten af livet.


Charlotte: Jeg synes faktisk også "dit" Rhianna ser pænere ud


Stine: Jeg glæder mig også til at vise hende frem for dig og Martin. Så må vi se om sme'en er tilfreds med eksemplaret. Om ikke andet, er hun sikkert ikke så slem til at nappe. Jeg må også snart ned forbi dig - så kan det være vi kan slå et smut forbi "storebror".


Margrethe: Jeg kommer forbi før du aner det



Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 5 dage...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2010 23:49

Hvis der er nogen, der har lyst til at se mere, er her lidt billeder fra i går, som Jakobine knipsede da hun var forbi


5 dage gammel:




Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 06:58

Det er et rigtig dejligt føl, og sikke et udtryk. Flotte aftegn, hun må da være helt perfekt.


Mange hilsner

AnneMarie

www.staldheden.dk

Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.


Bedækning tilbydes:

Bedste unghingst i Dansk Pinto Forening i 2009.

Hedens Le Mioche.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 10:15

Tillykke med det dejlige føl :-D


Men hoppen er da også en super lækker hoppe ;-D



Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

Flink haflingerhoppe sælges

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd
 
 hun er da
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 10:35

noget af det yndigste. Er slet ikke misundelig ;0)


Stort tillykke.


Hilsen Hanne



Hold da ferie - vi passer dit dyr


http://WWW.dyreservice.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider