Hun er efter burggraff, (landgraf I, cor de la bryere osv.)
Hendes mor side kan jeg ikke lige huske, prøver lige at finde den frem.
Jeg har lige købt hende som ridehest vel og mærke, det kunne bare være sjovt måske at få et føl engang.
Hun har gået ene masse Mb, Ma og er debuteret i sb på landsplan (spring). Så kørehestetype tror jeg ikke man kan kalde hende 
jeg kan da lige poste et billede, godt nok af en meget muskelfattig hest. Men så kan man da få en nogenlunde idé af hende.
