Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Blue Hors Dexter..
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 14:55

Nogle der kender noget til denne hingst? Hvad er jeres mening om ham?

Lad mig endelig høre, sys jo han ser meget interessant ud :)

Mvh.

Regina Sørensen

Med den højtelskede RDH hoppe Wega

www.123hjemmeside.dk/vidtskue

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 15:08

Hej jeg synes Dexter er smuk smuk, og vældig godt gående. En hingst hvis han bliver i avlen, som jeg helt sikker godt kunne finde på at bruge. Flere mener dog han mangler hingste udtryk, hvilket jeg godt kan give dem ret i. Men er han i avlen om 2 år og føllene er fine , er han hingst jeg gerne vil bruge. Hans morstamme er jo ligeledes imponerende.

MVH Hanne.

0
0
Svar på denne tråd

Dexter
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 15:38

Jeg synes også han ser rigtig spændende ud! Dejlig afstamning - det kan man ikke komme udenom! Og så er han af en dejlig smart type.

Lidt sjovt at sammenligne hans beskrivelse med beskrivelsen af "Uno" Don Diablo som 3års;

Dressurbetonet, passende ædel, storrammet hingst af fremragende type. Udtryksfuldt hoved. Passende lang, velansat, kraftig hals. Lang, skrå skulder. Middellang, velmarkeret manke. God overlinie. Smidig lænd. Middellangt, velformet kryds. Forlemmerne passende føre og tørre, snævre hove. Baglemmerne passende føre og tørre, smalle haser. Bevægelsen særdeles god i skridt, særdeles god og elastisk i trav og galop. Præmiehingst

9989 77 899 9

167 i stg

Dressurbetonet, passende ædel hingst af fremragende type. Middel rammer. Kønt hoved. Passende lang, velformet og velansat hals med god forening. Middellang, skrå, lidt fremskudt skulder. Kort markeret manke. Smidig overlinie. Middellang, velformet kryds. God lårmuskulatur. Forlemmerne passende føre og tørre. Lidt fransk. Baglemmerne passende føre og tørre. Snævre hove. Bevægelsen god i skridt. Smidig og rummelig i trav. Fremragende med god balance i galop. Præmiehingst.

9879 77 799 9

167 i stg

Spændende at se, hvordan han avler... Frygter også at folk er lidt bekymrede over at bruge en ung 3års sort Schufro fra Blue Hors, men håber godt nok, at han slår igennem avlsmæssigt. Synes også det bliver interessant at se, hvormeget Diabloføl og Dexterføl kommer til at minde om hinanden...!

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 17:12

Tak for jeres svar :)

Anne-Sophie: Hvordan kan det være du frygter at folk ikk tør bruge en sort schufro fra Blue Hors? :)

Mvh.

Regina Sørensen

0
0
Svar på denne tråd

sort schufro...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 17:39

Det lyser da i hvert fald også ud af Hannes indlæg, at 'hvis han bliver i avlen', så kunne hun godt være interesseret... Eftersom Doolitle (sort Schufro søn fra blue hors) - den kære fløjhingst anno 1998 - allerede er taget ud af avlen, så tror jeg folk er blevet lidt mere mistænkelige overfor de unge hingste fra Blue Hors. Det faktum, at han er en sort schufro, er bare skrevet i overført forstand. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Dexter i år?
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 22:58

Slet ikke nogen, der har tænkt sig at bruge Dexter i år? Jeg glæder mig til at se hans første følårgang...

0
0
Svar på denne tråd

Dexter
Forfatter: 
Dato:  29-05-2010 03:38

Syntes simpelthen han er helt vidunderlig. Og sikke et afkom han kunne lave med min hoppe. Selvom alle siger nej, han er for lille osv. Jeg syntes han er fantastisk, og tror virkelig vi kunne lave toppen af kransekagen her. Men lad os nu se. Ingen der har valgt ham?

Mvh Tine

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2010 10:04

Nej jeg endte ikke med at bruge ham. Han ser ufattelig dejlig ud, men tror vi ser an til næste år :)

I år faldt valget på Bøgegårdens Laurino :)

Mvh.

Regina Sørensen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider