Som skrevet i en anden tråd fik vi jo føl i formiddags. Da der var gået 2-2½ timer, var efterbyrden stadig ikke gået, så derfor måtte vi tilkalde dyrlægen.
Dyrlægen sprøjtede med oxytoxin, ingen reaktion. Efter anden sprøjte begyndte der at ske noget. Efter tredje sprøjte slap den tilsyneladende, men vi så alle lidt underlige ud, da den tilsyneladede blev hængende i et stykke fosterhinde/navlestreng. 
Så dyrlægen måtte igang for at få den hevet ud. Det viste sig at være en kugle der holdt den fast inde i børen. Da den kom ud så den sådan her ud:
Lidt tættere på:
Dyrlægen prøvede at skære den op, det viste sig at være en hul kugle med væske i.
De små hvide pletter er knoglestykker.
Nogen der har set noget lignende? Dyrlægen fik billederne med hjem så hun kunne vise sine kollegeer det, og medlemmerne i hendes studiegruppe.