Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hingsteparade på vallensbæk
Forfatter: 
Dato:  30-03-2010 12:18

Jeg vil gerne et smut forbi vallensbæk på torsdag, men har lige et par tanker:


Jeg har jo en lille ny verdensborger med, så den største udfordring er nok, om hvor proppet der plejer at være? Det er efterhånden en del år siden jeg sidst var til sådan et arrangement!


Og jeg kan ikke se nogen steder om det koster noget? Men syntes at jeg gav et eller andet symbolsk beløb sidst?!



Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Kvalitets DV'ere sælges, kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 der plejer
Forfatter: 
Dato:  30-03-2010 16:18

at være en del mennesker. men jeg har også en lille med i barnevogn denne gang og ved at man kan stå og kigge ned fra banen.

mener det plejer at koste en 50 at komme ind. var der ikke sidste år så ved selvfølgelig ikke om det er steget i pris.


jane

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vallensbæk
Forfatter: 
Dato:  30-03-2010 20:09

Indgangen koster 60 kr inkl. katalog og stemmeseddel.

Børn under 12 år koster gratis.

Jeg havde selv en lille dreng med sidste år og det kan lade sig gøre såfremt man har dem på armen. Barnevognen er der ikke plads til på tilskuerrækkerne.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider