Jeg vil gerne et smut forbi vallensbæk på torsdag, men har lige et par tanker:
Jeg har jo en lille ny verdensborger med, så den største udfordring er nok, om hvor proppet der plejer at være? Det er efterhånden en del år siden jeg sidst var til sådan et arrangement!
Og jeg kan ikke se nogen steder om det koster noget? Men syntes at jeg gav et eller andet symbolsk beløb sidst?!
Indgangen koster 60 kr inkl. katalog og stemmeseddel.
Børn under 12 år koster gratis.
Jeg havde selv en lille dreng med sidste år og det kan lade sig gøre såfremt man har dem på armen. Barnevognen er der ikke plads til på tilskuerrækkerne.