Hvordan foregår det mht. registrering af føl?
Jeg får føl midt Juli 2010, lidt sent desværre da hoppen ikke kunne komm ifol før..
Er det et krav at man tager til dyreskuer? Eller kan føllet blot registreres med brandmærket? Og skal føllet brandmærkes?
Der er tale om en godkendt DV hingst..
Nej, brændemærkning er desværre blevet forbudt.
Der er egentligt ikke krav om noget, føllet skal besigtiges og chipmærkes, men udstiller du ikke føllet eller kommer på en anden mærkeplads, så vil du på et tidspunkt får besked om at der kommer en besigtiger hjem til dig og gør det.
Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120
DV- og WM-Ungheste sælges
Peugeot 206 HDi, sølvmetallic, 5/2007, sælges
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet