Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Føl efter BH Rosoff
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 03:06

Ja her går jeg og venter spændt på mit Rosoff føl i starten af Maj. det bliver enten kanon godt eller middel. har aldrig brugt en hingst med så meget fuldblod i, så derfor er jeg vildt spændt på denne kombination (Rosoff/Solos Carex/Leandro)


Så her I ventetiden kunne jeg godt tænke mig at se føl efter Rosoff. Gerne med MF/MMF vedskrevet..


Må jeg se?


MVH Tina

Læssetov sælges.


Venter føl efter Rosoff/Carex/Leandro og Leredo/Landtinus/Primus AA

Hoppeplag fra 09 sælges. Smart, feminin og godt gående. 20000,- ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 mit rosoff
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 09:06

mit Rosoff føl ligger her :)



Termin er 1 maj, så jeg venter også spændt.

Rosamunde er kåret med guldmedalje i westfaler forbundet og i dh hos dv. håber det bliver et hammerlækkert føl!



Venter føl 2010 efter Flyinfact XX, Romanov og Rosoff, Se mere på http://www.stald-egebjerg.dk

3 års hingst efter Nando/Stravinsky xx sælges.

www.heste-nettet.dk/lodge/18336/ hest/167349/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Modigt.
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 09:39

Hej Tina.


Lækker hingst, men synes det er noget modigt at bruge en hingst med så meget blod i til Sasja. Det er jeg godt nok spændt på at høre resultatet af...


MVH


Heidi Rasmussen

Stutteri Birkegården

Avl af Dansk Varmblod

0
0
Svar på denne tråd
 
 mit Rosoff
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 09:49

føl ligger også i "ovnen" endnu. Jeg er også spændt på at se føl efter ham.


Med venlig hilsen


Lene



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 11:33

vi skulle også have haft Rosoff til hoppen herhjemme - men desværre ville hun ikke komme ifol, så efter 3 forsøg skiftede vi til farmand Romanov (når nu det er yndlingshingsten så gør det jo ikke noget )


Rosoff er en rigtig lækker hingst synes jeg - suuper godt sat sammen, med en dejlig udstråling...


de kloge siger godtnok at hans årgang fra sidste år var lidt skuffende - men der var også mægtig store forventninger til ham synes jeg.


er rigtig spændt på at se hvordan hans afkom udvikler sig - han er en spændende hingst heldige jer der fik hopperne til at holde på ægget - og held og lykke med følbasserne når de kommer ud


Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... og FØLMAVE - YAY!!!


Balingo Birkedommergård - hvil i fred min ven :'(


søn. 13 dec. 2009 kom Deimi i stalden med følle - glæder mig til at prøveride damen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rosoff
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 11:54

Jeg har også bare en Rosoff i ovnen, men jeg er bare så ked af at det blev en efter ham. Hans årgang fra sidste år var dybt skuffende og han selv er yderst kedelig.




Sælges:

Ungheste sælges fra 0 til 3 år.

Springhest haves ønskes byttes til RDH avlshoppe med dressurafstamning.



Team Cornett

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det ikke for
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 13:19

tidligt at afskrive ham; kan jo se han kun har 31 føl fra sidste år.


Jeg har ikke selv set nogen af dem, men vil da håbe I får dejlige føl efter ham.


Jeg mener han var med i Herning, men blev han vist under rytter dernede ?



MVH Janni


Hingste ejer - så lad mig dog

sidde !








0
0
Svar på denne tråd
 
 Blue Hors åbent hus?
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 13:25

Ja hvad med åbent hus på Blue Hors - blev han vist dér? Var også ked af, at man ikke så ham under rytter i Herning i år...


Håber da, at han slår igennem i år - det er jo noget spændende blod...

0
0
Svar på denne tråd
 
 han blev
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 13:50

ikke vist i Herning. Han kom til skade på vej ud af transporten, fik jeg at vide. Om han blev vist på Blue hors ved jeg ikke.


Med venlig hilsen


Lene



0
0
Svar på denne tråd
 
 Blue Hors Rosoff.
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 15:28

Han blev vist på Blue Hors som den aller første. At han er kedelig det kan jeg ikke forstå at nogen syntes, han viser da helt klart en kanon trav og galop, skridten vil jeg mene er helt alm. så ikke noget prangende der.


Vi regner med at ifole vores 3 års med ham i år - der har ellers været en del hingste oppe og vende, men syntes vi får den bedste kombination med en ½ blods hingst.


Jeg har ikke kunnet finde ret meget mere info om Rosoff end det man kan læse på hjemmesiden og på HesteData - så hvordan hans føl ellers ser ud vil og kan jeg ikke udtale mig om. Dog blev et afkom vist efter ham - og det så ihvertfald ud til godt at kunne flytte stængerne....



R.I.P. Arina

DELTAGER HN-TRÆF 2009

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!


Kvalitets kat. 1 pony hoppe sælges, 3 år.


Hoppe mave udlånes

0
0
Svar på denne tråd
 
 BH Rosoff
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 23:59


Nu avler jeg godt nok springheste, men jeg synes simpelthen han er noget af det smukkeste og jeg kunne sidde og kigge på ham i timevis uden at få ondt i øjnene....

Hvordan han avler ja, det må tiden vise. Som (næsten) alle andre hingste avler han nok bedst på ædle hopper!!!


Suk



Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


Lykkelig ejer af et fantastisk Heartbeat afkom :)


"Sweet Grace" halvblodshoppe fra 2008 e. Casir Ask sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Plag efter Rosoff
Forfatter: 
Dato:  03-04-2010 10:21

Jeg har en hoppeplag fra sidste år efter Blue Hors Rosoff med Buddenbrock som morfar. Hun er yderst ædel og smart, så er meget spændt på hvordan hun udvikler sig:-)


Der er et billede af hende på min præs. fra sidste år. Ligger lige nogle nye ind, når jeg får dem taget...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider