vi skulle også have haft Rosoff til hoppen herhjemme - men desværre ville hun ikke komme ifol, så efter 3 forsøg skiftede vi til farmand Romanov (når nu det er yndlingshingsten så gør det jo ikke noget
)
Rosoff er en rigtig lækker hingst synes jeg - suuper godt sat sammen, med en dejlig udstråling...
de kloge siger godtnok at hans årgang fra sidste år var lidt skuffende - men der var også mægtig store forventninger til ham synes jeg.
er rigtig spændt på at se hvordan hans afkom udvikler sig - han er en spændende hingst
heldige jer der fik hopperne til at holde på ægget - og held og lykke med følbasserne når de kommer ud 