Hej.
Min hoppe Lund´s Wannabe efter Weltjunge/Platin/Northern Tempest xx kåret i RDS regner jeg med skal ifoles nu her i foråret. Her et billede af damen fra kåringen:
Hun fik ham her sidste år efter Mon-Ami X :
Jeg havde ham ikke med til følskue og så går man jo selv der og kigger og kommer med sine egne hjemmelavede teorier.
Af hingste har jeg kig på Baltimore Vrå og Ceasar T, men er også åben for at bruge en hingst fra udlandet.
Det bliver nok nødt til at være en hingst der avler ædelt og videregiver/har god galop. En smidig overlinie er også at ønske.
Det ville være rart med et input fra jer der har avlet gennem mange år. Måske er der hingste jeg har overset som ville egne sig til min hoppe - der er jo så mange fine hingste på markedet 