For at få medicinsider i passet, skal du ud over kvitteringen også printe den side ud som der er et billede til inde ved betalingen, udefylde og sende med. Der skal bl.a. skrives navn og nr. på hest og pas, samt om hesten er frataget fra konsum.
Har du ikke mulighed for at betale inde i deres netbutik, skal du blot printe den anden side ud og sende ind med passene, så får du en regning bagefter (jeg tror dog at det koster lidt mere, da jeg kan forstille mig at de tager for at sende regning ud)
Så kan det anbefales at sende passene som anbefalet brev, da du så er mere sikker på at de når frem, det er godt nok lidt dyrere, men det er også halv peberet at få sig et nyt pas.