Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Nye regler for hestepas - Hvad gør I?
Forfatter: 
Dato:  27-03-2010 10:44

Der er kommet nye regler for hestepas.

Det ser ud til at de "gamle" bordoux hestepas skal suppleres med medicinsider - også for heste der ikke rides.

Hvordan forstår I reglerne? Er det nok at bestille medicinsider som bilag til passet eller skal passet sendes ind?

Vores ældste hoppe har et gammelt pas, blot et A4 ark med stamdata. Skal jeg bestille et helt nyt pas til hende?

www.landbrugsinfo.dk/heste/hestepas/ sider/startside.aspx

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-03-2010 10:59

Du skal gå ind på landskontoret for heste og betale og printe en kvitering ud på det antal heste der skal have medisin sider i og så skal du sende passene sammen med den kvitering.

Den anden du har med den gamle stamtavle skal du have en besigtiger ud til og skal der have lavet et pas.

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

Magic 3 års vallak sælges:

0
0
Svar på denne tråd

Medicinsider
Forfatter: 
Dato:  27-03-2010 11:16

For at få medicinsider i passet, skal du ud over kvitteringen også printe den side ud som der er et billede til inde ved betalingen, udefylde og sende med. Der skal bl.a. skrives navn og nr. på hest og pas, samt om hesten er frataget fra konsum.

Har du ikke mulighed for at betale inde i deres netbutik, skal du blot printe den anden side ud og sende ind med passene, så får du en regning bagefter (jeg tror dog at det koster lidt mere, da jeg kan forstille mig at de tager for at sende regning ud)

Så kan det anbefales at sende passene som anbefalet brev, da du så er mere sikker på at de når frem, det er godt nok lidt dyrere, men det er også halv peberet at få sig et nyt pas.

Knuzer fra Heidi

Super dejlige shetlandsponyer med stamtavle til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider