Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Vognmandsgaard NF
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 18:54

Er der nogen af jer New forest Avler der har set Polsbury Powerpoin?



www.stutteri-vognmandsgaarden.dk/ power.htm


Hvad syntes i om ham ?

Hvad er brugsmæssig hans stærkesider?


Hvor stor er han ?

Hvor stor ser hans afkom ud til at blive?



Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.


MVH


Heidi Haabendal, Stald Tai





Avl af rideponyer til fremtidens rytter.
glem din import vi har avl til sport.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig Pony ..
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 19:39

Han har stået på vores lokale rideskole, hvor Julie Paludan har redet ham de sidste år. Hun er fyldt 16 så hun må ikke ride pony mere.


Jeg mener han er 143-4. Han har et fantastisk temperament, og hvis han havde stået dernede, da jeg havde min ponyhoppe havde hun nok fået en Powerpoint.


Brugsmæssigt brugte de ham mest til spring, men han blev også redet i dressur dernede. Han sprang MB med Julie mener jeg på distriktsplan.


Jeg har ikke set nogle afkom efter ham. Kun ham selv.


Håber det hjalp lidt ..


/mette,

og de tre dejlige heste:


...---***Cappucino***---...

...---***Quinar's Lovespot***---...

...---***Sartor's Simply the Best ***---...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Powerpoint
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 20:37

Vi fik sidste år et kanon hingsteføl efter ham. Jeg vil tro at den bliver 144-146 cm. i stang.

Du kan se ham på min profil under Calandias Eyecatcher. Der er også en video.


Vi venter igen i år føl efter ham på en anden hoppe. Det glæder vi os meget til.


Powerpoint har en stor trav, som han har givet videre, og han har en god springteknik.



Dejlig new forest avls/ridepony til salg.


www.calandia.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Powerpoint
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 21:57

Powerpoint blev kastereret efter sidste bedækningssæson.


www.stutteri-vognmandsgaarden.dk/ aktuelt09.htm


Se under 15.08.09.



Hilsner


Anja




Snart med to medaljehopper i stalden


Dejlig fjordhoppe på 2 år sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke så heldigt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 22:18

Ups

Du må på den igen Heidi *g*



Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster

*** Fløjhingst, DSP 2009 ***
*** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 ***
*** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider