Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Baltimore Vrå ?
Forfatter: 
Dato:  21-03-2010 22:52

Er der nogen som overvejer at bruge denne fine hingst i år ?


Og ikke mindst er der nogen som ved hvor den står til rådighed ?


Og Ullan hvis du læser indlægget, så må du gerne give dit besyv med om hingsten da jeg ved du har meget forstand på og interesse i heste med araberblod




MVH Janni


foråret er på vej






0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg overvejer
Forfatter: 
Dato:  21-03-2010 23:51

at bruge Baltimore Vrå. Men der er en del løse ender der først skal falde på plads.


Jeg skal bruge han på en Romancier/Agent/Luxemburg hoppe der er lidt firkantet i det. Hun er kæmpestor i det hele. Jeg håber på en bedre overlinie og bibeholde/forbedre gangarter, samt en mere ædel type og ikke for høj en hest som det færdige resultat.


Sidste år stod han til afbenyttelse hos Bøgegården men om han gør det iår ved jeg ikke.


Afkommet fra sidste år er efter Esteban og er ikke faldet så tosset ud. Men jeg vil gerne prøve noget andet ædelt blod. Og Baltimore har jeg set og synes han er rigtig fin. (så Michael var oppe hos smeden og hvis det var Baltimore han havde med så skal man da lede længe efter en mere velopdragen hingst)


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Mangler du en super pony på 122 cm. Se præs......

0
0
Svar på denne tråd
 
 venter baltimor føl
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 10:24

i juni på min store Induc hoppe. Den har jeg store forventninger til med samme argumenter som trådstarter. Min hoppe har tilgæld rigelig af gangkapacitet, så jeg går udelukkende efter mindre str. og sluttethed.Jeg talte med Anja til TAF skuet, hvor hun oplyste at Baltimor leverer FROST og naturlig bedækning i år. Det sætter jo desværre nogen begrænsning.


Der kommer nogle føl i foråret,som du evt kan se før du beslutter dig, min skal ikke fole før i starten af juni så det er for sent.



held og lykke med valget, - jeg har ikke fortrudt og mener helt sikkert den bør kunne tilføre blodfornyelse med stor ældelhed.


Trakehner opdræt sælges,

årg 07 sælges :

4 års vallak e Heartbreaker (hohenstein søn) og 4 års hoppe e Buddenbrock.

3 års hoppe , mørkgråskimmel e Heartbreaker,

Alle er rtg godkendt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 13:08

Mamoon jeg vil glæde mig til at se dit føl efter Baltimore Vrå.


Min hoppe er egentlig ikke et stort "skur" - kun 166 cm og lidt sluttet i det, men jeg synes ikke den plag jeg har efter Mon-Ami er en sluttet type, men hvad ved jeg Han tegner da ihvertilfælde til at blive stor nok.


Må i tænkeboks....




MVH Janni


foråret er på vej






0
0
Svar på denne tråd
 
 ssssssssss
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 21:18

Jeg har lige snakket med ejer af Baltimore og kan oplyse at han i år tilbyder frisk sæd og ikke som før planlagt med frost og naturlig bedækning. Han vil blive tappet hos Stald Cajus



Føl til salg!!!

Dejligt FHF hingsteføl, efter prima forældre, sælges.

Se mere om Cu'zqu her:

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=128540

Henvend for pris!


Hilsen Lisette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nogen ide
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 22:19

om hvad han koster?????


Og lige et ? fra mig der skal have tingene skåret ud i pap :

Frisk sæd er det det samme som kølesæd så det kan transporteres???


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Mangler du en super pony på 122 cm. Se præs......

0
0
Svar på denne tråd
 
 upsups
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 13:01

lige et ret hurtigt indlæg, kan jeg se nu

Det er kølesæd sorry, det gik lige lidt stærkt

Han koster 2000kr 1. rate og 3000kr for 2. rate og 250kr for attest.

Hopperne kan blive insimineret på Skærbæk Ridecenter hvor Baltimore står. Han bliver kun kørt ud til Jack og tappet og så hjem igen



Føl til salg!!!

Dejligt FHF hingsteføl, efter prima forældre, sælges.

Se mere om Cu'zqu her:

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=128540

Henvend for pris!


Hilsen Lisette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der nogen
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 16:28

der ved om der ligger noget video af Baltimore et eller andet sted på nettet. Eller måske en af jer der var til hingstekåring i Herning har noget liggende???


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Mangler du en super pony på 122 cm. Se præs......

0
0
Svar på denne tråd
 
 Videoklip
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 19:04

Et lille kort kig;

www.bsfoto.dk/2010_herning/ h10_4aars_dressur_prae...ation.html


Synes han er en rigtig spændende forædlerhingst!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtig
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 21:17

godt.


Er der flere der har noget af ham?? Måske under rytter??


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Mangler du en super pony på 122 cm. Se præs......

0
0
Svar på denne tråd
 
 rigtig fin ..
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 22:08

Vi bruger Baltimorei år, på vores elitehoppe Allende e. A-Dur på 170, der godt kan 'bære' at blive forædlet .. håber det kommer til at blive et super hoppeføl


Mvh.

Ditte Høy Olsen

Tinggården.


0
0
Svar på denne tråd
 
 til de interesserede..
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 08:32

hvis der er nogen der er interesseret, så mener jeg de stadig har nogle helsøstre til Baltimore til salg

Lige et sidespring... Prøv at ringe til Michael, måske har han noget video af Baltimore



Føl til salg!!!

Dejligt FHF hingsteføl, efter prima forældre, sælges.

Se mere om Cu'zqu her:

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=128540

Henvend for pris!


Hilsen Lisette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan det passe
Forfatter: 
Dato:  03-04-2010 23:23

Kan det passe at Baltimore Vrå ikke er på hingstelisten i år??


I så fald vil jeg ikke bruge ham, øv så må vi på den igen, øv altså.


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Mangler du en super pony på 122 cm. Se præs......

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan han
Forfatter: 
Dato:  03-04-2010 23:33

vel nå endnu; ellers mener jeg kun det er et beskedent beøb ( i det store regnestykke) selv at ansøge



MVH Janni


Livet er for kort

til skøre

kugler







0
0
Svar på denne tråd
 
 Det håber
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 08:07

jeg han gør.


Der er jo heldigvis et stykke tid til min skal bruge noget. Så det kan jo være.


Det er osse ærgerligt at skulle til at starte forfra. For jeg kan slet ikke se andre til hende lige pt. Jeg synes det kunne være meget spændende.


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Mangler du en super pony på 122 cm. Se præs......

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider