Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hoppeføl med billeder
Forfatter: 
Dato:  14-03-2010 18:25

Her har i så mit lille hoppeføl, meeen lille nok ikke.



Hun hedder Triple A Mata Heri


Er der nogen der har forstand på om hun er palomino farvet, ved ikke om hun er for rød i man og hale.....


Hun er 92 % araber, håber hun bliver pænere når hun er rettet ud, her er hun 1 døgn gammel





Sælges ud af arabere ring eller mail for mere, mange til salg se på min profil.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke tillykke
Forfatter: 
Dato:  14-03-2010 19:02

Hvor er hun dog yndig-jeg synes da, hun ser palominofarvet ud

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  14-03-2010 19:41

Hvor er hun sød. Hvad er hendes afstamning?


Jeg synes også, hun ser palominofarvet ud.


mvh Stine



http://www.sk-farm.dk


Nu med avlshingst! New Park Tamerlane 82 cm

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-03-2010 20:02

Jep palomino .. Kæft hun er stor.. og smuk..Tillykke med hende...




Hilsen Stine


Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver

Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC

  • Cremello sec A hingsteføl sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke tillykke
Forfatter: 
Dato:  14-03-2010 20:36

Hejsa

Jeg tror også hun er palomino.

Hvor er hun dog køn, tillykke tillykke med hende.

Hvor er hun sød med det dækken.


/Mia







HELDIG EJER AF SHIRE DAZZLING LADY LARA!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Skønt føl :o)
Forfatter: 
Dato:  14-03-2010 21:12

Ingen tvivl om at hun er en lille...ehm..stor palominopige :)


Tillykke med hende; hun er smuk!



Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster

*** Fløjhingst, DSP 2009 ***
*** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 ***
*** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Stine
Forfatter: 
Dato:  15-03-2010 12:33

Hun er efter:


Far: Makao ox blevet nr 2 til DM i 2009,samt kåret i DSP i 2010.


Morfar: Moohaze Silver Spiral


Mor Ticaca Kåret med 8 i helhed


Sælges ud af arabere ring eller mail for mere, mange til salg se på min profil.



0
0
Svar på denne tråd
 
 God navneidé
Forfatter: 
Dato:  15-03-2010 12:47

Lige en bemærkning; hvis du gerne vil opkalde føllet efter en berømt, kvindelig spion, så hed hun Mata Hari (altså ikke med e ;))



Formidler 2010 sæd fra: FB Gangster

*** Fløjhingst, DSP 2009 ***
*** Reservefløj af 80 stillede hingste, Westfalen 2009 ***
*** Anerkendt i Schleswig-Holstein og Hannover ***
0
0
Svar på denne tråd
 
 UPS UPS
Forfatter: 
Dato:  15-03-2010 13:15

Det var da også en stor fejl godt nogen ser det.....


Sælges ud af arabere ring eller mail for mere, mange til salg se på min profil.



0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke tillykke
Forfatter: 
Dato:  15-03-2010 17:11

Hey Ann Pia


Rigtig hjertelig tillykke med den lille pige. Hun er godt nok stor!!!!

Navne valget er bare super og ja hun er da en super køn " lille " palo pige. Det er smukt at hun har så få aftegn


Hilsen

Marianne Olesen

Stald-MariBo


http://www.MariBo.minisite.dk


Tankefeltsterapi tilbydes hest og rytter



Amicelli ox tilbyder bedækning






0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  15-03-2010 18:26

Hvor ser hun bare fin ud. Stort tillykke med hende


Camilla Gravers Johansen ©


Ejer af de smukke ponyer Jasmin og hendes føl Bel Filou e. Saxo Højgård

©


Bel Filou - Vinder af dagens bedste pinto ponyføl 2009 sjælland





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider