Der er vist finans krisen der krasser....
DV har lige svaret, at det har fravalgt Livestreamingen pga urimeligt høj pris fra udbyderen (clipmyhorse)
Men så kunne de da have forsøgt at finde en anden... Ridehesten livestreamer auktionen, kunne de ikke gøre det med andre ting?
SÆRT....
Sukker Helle, som ellers havde bestemt at hun ville forsøge at få presset en Herning tur ind, men med de billetpriser gider jeg altså bare ikke både finde barnepige, kæmpe mig vej gennem euforiske heste piger, der bare MÅ have det sidste nye sæt i ens alting og køre 1½ time hver vej....
Pivs....