Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Live steaming Herning
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 09:17

Hej


Sender de ikke fra Herning i år??


Nogle der ved noget :)


Mvh Charlotte


Besøg os på..

www.staldl.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 ingen streaming i år
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 10:14

der har været lidt snak om det inde på hyggesnak


www.heste-nettet.dk/forum/1/2058786/ 2058786/


Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her




0
0
Svar på denne tråd
 
 Live herning
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 11:20

Jeg mener at de først starter med live streaming torsdag eftermiddag eller fredag


Lone


5 års DV hoppe søger ny ejer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Livestreaming
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 12:54

Har lige hørt fra pålidelig kilde, at der sendes ikke live fra Herning i år.


Dog bliver aktionen sendt direkte på nettet


Lone


5 års DV hoppe søger ny ejer

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er så skuffende
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 13:03

Jeg skrev og spurgte og det er også det svar jeg har fået.


DET er bare så skuffende.


Jeg HAR nu spurgt hvorfor de har fravalgt det...


Auktion... FNYYYS.. For at vi kan byde på de "fantastiske" rideheste der er til salg.


Næppe...


Hilsen

Et surt skuffet DV medlem



"Det tar lang tid, at få en gammel ven"


Trakehner FAN :)


Nu også med titlen Mor!




列弗

0
0
Svar på denne tråd
 
 Auktionen
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 13:31

Ja, det er godt nok nogle kedelige krae der er udbudt i aar. Sammenlign bare med dem fra http://www.csw-auction.com/ . De er ogsaa redet betydelig bedre her...



Portrætter males efter foto.


Cetereum auteum censeo Hyperflexionen esse delendam.

(efter Cato)


"Riding is - and remains - an education in Humanity."

www.xenophon-classical-riding.org

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  12-03-2010 00:23

Mega skuffende!!!!!!!!!


MVH Pernille


Kieffer wien 2200,- sælges


R.I.P Dear Tana C. Du vil altid være i mit hjerte!


Efterlysning: Skimmel/hvid ponyhoppe ca 20 år.

-Nordbagge blanding ca 155 i stg. Hoppe ca 20 år.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er vist krisen
Forfatter: 
Dato:  12-03-2010 08:59

Der er vist finans krisen der krasser....



DV har lige svaret, at det har fravalgt Livestreamingen pga urimeligt høj pris fra udbyderen (clipmyhorse)


Men så kunne de da have forsøgt at finde en anden... Ridehesten livestreamer auktionen, kunne de ikke gøre det med andre ting?


SÆRT....


Sukker Helle, som ellers havde bestemt at hun ville forsøge at få presset en Herning tur ind, men med de billetpriser gider jeg altså bare ikke både finde barnepige, kæmpe mig vej gennem euforiske heste piger, der bare MÅ have det sidste nye sæt i ens alting og køre 1½ time hver vej....


Pivs....




"Det tar lang tid, at få en gammel ven"


Trakehner FAN :)


Nu også med titlen Mor!




列弗

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider